O jei norite apsaugoti automobilio dažų dangą – verta ją padengti apsaugine, permatoma plėvele. Jei pilnas automobilio padengimas plėvele jums yra per brangus – padenkite svarbiausias vietas: galinio buferio viršų, kuris dažnai pažeidžiamas keliant krovinius ar duris, kurios nukenčia siaurose automobilių parkavimo aikštelių vietose.
Na ir, žinoma, nepamirškite plauti savo automobilio. Tą svarbu periodiškai daryti visais metų laikais, tačiau ypač dažnai automobilį plaukite žiemą. Taip nuo kėbulo pašalinsite didžiąją dalį ant jo susikaupusių druskų, kurias ant kelio palieka barstytuvai.
Ar galima važiuoti iš karto užvedus automobilį?
Antroje vietoje pagal svarbą, žinoma, yra variklis. Šiuolaikiniai varikliai iš esmės nėra prasti. Tiesiog bėgant metams, augant arklio galių ir elementų, esančių variklio skyriuje, kiekiui jais reikia labiau rūpintis.
Visų pirma – užvedimas. Nevažiuokite iš karto, vos užvedę automobilį. Palaukite 1 – 2 minutes, kol variklis apšils ir tik tada pajudėkite. Laukti, kol darbinė temperatūra pasieks 90 laipsnių nereikia.
Tačiau pradėję važiuoti akseleratoriaus paminos drastiškai nespauskite. Važiuokite palengva. Jei lauke labai šalta, pavyzdžiui, -25 laipsniai šalčio – prieš pradėdami judėti luktelėkite ilgiau. Laiko tarpas per kurį nuvalysite nuo automobilio sniegą bei užšalusius langus turėtų būti pakankamas. Per ilgai užkurto automobilio laikyti taip pat nereikėtų – šaltas variklis labai teršia aplinką, o važiuojant jis sušyla greičiau.
Kelionės pabaigoje, jei važiavote ypač agresyviai, atvažiavę į galutinį tašką leiskite automobiliio varikliui bent 2 minutes ramiai padirbėti ir tik tuomet išjunkite.