04 22

Ką „Lamborghini“ logotipe reiškia bulius?

„Lamborghini“ – tai italų superautomobilių markė, įkurta 1963 metais. Visą šį laiką „Lamborghini“ logotipe matomas bėgantis bulius.
Atšaukta „Lamborghini Estoque“ gamyba
„Lamborghini Estoque“ / Gamintojo nuotr.

Negana to, dauguma „Lamborghini“ modelių gavo vardus susijusius su korida (žmonių kautynėmis su buliais). Tik kodėl?

Šiame straipsnyje trumpai perbėgsime ankstyvąją Ferruccio Lamborghini istoriją – iki momento, kai jis nusprendė, kad jo vardo automobilių gamintojo logotipas bus besiveržiantis bulius. Iš tikrųjų, kai kurių kompanijų logotipai turi įdomias istorijas. Pavyzdžiui, ar žinote, kokia inovacija vaizduojama „Citroën“ logotipe? O kodėl „Koenigsegg“ superautomobiliai žymimi vaiduoklio atvaizdu?

Ferruccio Lamborghini – karys, mechanikas, pramonininkas, genijus.
1916 metais vyndarių šeimoje Ferara provincijoje Šiaurės Italijoje gimė Ferruccio Lamborghini. Jis augo ūkyje, bet jį labiau domino ne vynuogės, o traktoriai ir kita technika.

Nieko keisto, kad užaugęs jis pasuko būtent šia kryptimi ir Fratelli Taddia institute prie Bolonijos studijavo mechaniką. Tų mokslų prireikė labai greitai – 1940 metais Ferruccio Lamborghini buvo pašauktas į Italijos karines oro pajėgas ir buvo dislokuotas Rodo saloje, kur palyginti saugiai tarnavo kaip mechanikas. Vykstant karui F.Lamborghini išvengė bendražygių baigties ir netapo karo belaisviu Vokietijoje, bet neturėjo galimybių palikti Rodo salos, todėl ten, su vokiečių leidimu, atidarė mažas dirbtuves.

Karui baigiantis Rodo salą okupavo britai ir Ferruccio Lamborghini buvo sulaikytas už kolaboravimą su vokiečiais. Į žemyninę Italiją jis grįžo tik 1946 metais būdamas 30 metų amžiaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis