Vienas variklis - dvi modifikacijos
Naujasis „Seat Leon Cupra“ varomas 2 litrų darbo tūrio, keturių cilindrų motoru. Naudodami tą patį variklį gamintojai į rinką paleido du modelius. Vienas variklis, montuojamas į „Leon Cupra“, išvysto 265 arklio galias.
Kita jėgainė generuoja 280 arklio jėgų, todėl ir modelio pavadinime tai simboliškai atsispindi – „Leon Cupra 280“. Pirkėjai galės pasirinkti, kokia transmisija, automatinė DSG ar mechaninė, jiems patrauklesnė.
280 arklio galių turintis „Leon Cupra 280“ modelis iki 100 km/val. pagreitėja per 5,7 sekundės ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį. Gamintojas deklaruoja, kad 350 niutonmetrų sukimo momentas pasiekiamas jau ties 1750 apsisukimų per minutę. Penkiolika arklio galių mažiau turinti versija iki 100 km/h įsibėgės per 5,9 sekundės.
Abiejų modelių kuro sąnaudų vidurkis sieks 6,4 litro šimtui kilometrų, o išmetamųjų dujų emisija neviršys 150g/km CO2.
Pagarbą užsitarnavo Nurburgringe
„Leon Cupra 280“ modelis jau spėjo sulaukti populiarumo dar prieš debiutuojant Ženevoje. „Seat“ prieš keletą dienų pranešė, kad šis modelis įtikinama persvara į šipulius sudaužė „žaliuoju pragaru“ vadinamos Nurburgringo trasos rekordą priekine ašimi varomų automobilių gretose.
Rekordo siekimo metu trasa buvo drėgna, oro temperatūra siekė 10 laipsnių, o trasos danga buvo dar dviem laipsniais vėsesnė. „Leon Cupra 280“ buvo apautas „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis.
Be abejonės, „palysti“ po aštuoniomis minutėmis yra didelis pasiekimas bet kuriam priekine ašimi varomam gamykliniam automobiliui. Jei „Seat“ pasiektas rekordas neatrodo pakankamai įspūdingas, vertėtų paminėti, kad „Leon Cupra 280“ buvo greitesnis už naujausios kartos „Dodge Viper“, taip pat aplenkė „Aston Martin DBS“ bei „Cadillac CTS-V“.