Kai automobiliui prireikia skubios pagalbos: ką turėtų žinoti autoservisų darbuotojai bei klientai

Nors paskelbus ekstremalią situaciją visoje šalyje automobilių srautas sumažėjo, tačiau vairuotojams net ir tokiu sudėtingu metu gali prireikti mechanikų pagalbos. Be to, itin svarbu greitai reaguoti į greitosios pagalbos ar policijos automobilių bei kurjerių automobilių gedimus. Dėl esamos padėties šių transporto priemonių krūvis ypač išaugo, rašoma pranešime.
Automobilių servisas
Automobilių servisas / 123RF.com nuotr.

Lietuvos autoservisus vienijančios platformos motointegrator.com atstovas Robertas Tamulevičius, atsižvelgdamas į tai, kaip savo darbą ir klientų aptarnavimą organizavo dalis autoservisų, pateikia patarimus, kaip saugiai dirbti ir laikytis karantino reikalavimų:

  • Venkite fizinio kontakto su klientais ir jų poreikius fiksuokite bei registruokite vizitams telefonu, el. paštu ar kitais elektroniniais kanalais.
  • Klientai, atvarę automobilį į autoservisą, raktelius galėtų įdėti į vokus, užrašyti reikiamus ir su serviso darbuotojais sutartus duomenis bei palikti juos nurodytose vietose.
  • Automobilio saloną būtinai dezinfekuokite. Vairą, pavarų perjungimo svirtį ir sėdynes uždenkite apsaugine plėvele.
  • Atlikus remontą, raktelius ir anksčiau minėtas automobilio dalis dezinfekuokite pakartotinai. Raktelius įdėkite į voką ir užrašykite identifikacinius duomenys.
  • Klientą apie apmokėjimo ir atidavimo procesą informuokite telefonu.

Galima teikti ir automobilio pasiėmimo bei grąžinimo po remonto paslaugą. Su klientu suderinkite tinkamą laiką, kada autoserviso darbuotojas paims automobilį iš nurodytos vietos, o po to jį grąžins.

Dėkite visas pastangas, kad darbo vietos būtų švarios ir higieniškos:

  • liečiami paviršiai: biuro baldai, prekystaliai, stalai, durų rankenos, šviesos jungikliai, turėklai ir kiti daiktai (pavyzdžiui, telefonai, klaviatūros) turi būti reguliariai valomi dezinfekuojančiomis priemonėmis.
  • visos dažnai lankomos vietos, pavyzdžiui, tualetai, bendros patalpos, turi būti reguliariai ir kruopščiai valomos taip pat naudojant dezinfekuojančias priemones.
  • jei autoservise dirba daug žmonių, kurie naudojasi tais pačiais įrankiai, reguliariai dezinfekuokite ir juos.

Kruopščiai ir dažnai plaukite rankas. Matomoje vietoje pakabinkite informaciją apie tinkamą rankų plovimą. Matomose vietose pastatykite dezinfekuojančių priemonių dozatorius ir reguliariai juos pildykite. Įsitikinkite, kad prie vietų, kuriose galima nusiplauti ar dezinfekuoti rankas gali prieiti ne tik darbuotojai, bet ir klientai.

Automobilių dalis patariama užsisakinėti tik konkretiems darbams. Dalis užsisakykite internetu arba telefonu. Rekomenduojame laikinai atsisakyti apsilankymų fizinėse parduotuvėse.

Apribokite atsiskaitymus grynaisiais pinigais. Atsiskaitymus už paslaugas priimkite tik mokėjimo kortelėmis. Jei esate priversti priimti grynuosius pinigus, būkite itin atsargūs: po atsiskaitymo dezinfekuokite rankas ir paraginkite klientą padaryti tą patį.

„Šios rekomendacijos pateiktos autoservisams, prisijungusiems prie „Motointegrator.com" platformos. Autoservisai, kurie laikosi karantino reikalavimų ir dirba saugiai, šioje platformoje bus specialiai pažymėti – autoservisų paieškoje yra specialus filtras „autoservisas laikosi COVID-19 karantino taisyklių". Šis filtras taip pat padės surasti karantino metu veikiančius servisus", – teigia R.Tamulevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis