Tuomet LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas pasikvietė pokalbiui šio pojekto vykdytojus. Susitikime dalyvavo projektuotojų UAB „Kelprojektas“, rangovų AB „Latvijas tilti“ ir UAB „Kauno keliai“ bei techninę priežiūrą atlikusių UAB „Kelvista“, UAB TAEM ir UAB „Tiltų ekspertų centras“ atstovai.
Tačiau, kaip ketvirtadienį spaudos konferencijoje žiniasklaidą informavo V.Andrejevas, statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“ nesutiko savo lėšomis pataisyti defektų, padarytų prieš ketverius metus. Todėl LAKD darbus pirks iš naujo, o rangovams atsisakius apmokėti išlaidas, bus kreipiamasi į teismą.
Panašiai, kaip ir kelių audito atveju, kai 18 atvejų buvo nustatytas akivaizdus brokas. Tie rangovai, kurie nesutiko savo lėšomis pašalinti trūkumų, vėliau turės padengti LAKD patirtas išlaidas, liejant papildomą asfalto sluoksnį.
V.Andrejevas suskaičiavo, kad, pasamdžius naują rangovą, maždaug 1 mln. eurų vertės darbus ketinama baigti iki kitų metų rudens:
„Metų pabaigai turime projektą su išvadomis, tuomet skelbiame rangovo konkursą, jo vertė, preliminariais paskaičiavimais, yra apie 1 mln. eurų. Tada kovą-balandį turime sutartį ir iki rudens turėtume turėti padarytus darbus“.
LAKD vadovas negalėjo pakomentuoti, kaip vykdomi šio aplinkkelio darbai Rusijos pusėje.