Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kada sudeginama daugiau benzino: įsibėgėjant iki 100 km/val. per 10 ar per 30 sekundžių?

Prieš kelerius metus BMW atliko keletą testų, kad atsakytų į šį klausimą.
BMW M3 universalas
BMW M3 universalas / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Degalai BMW

Ekspertai išsiaiškino, kad degalų taupymas buvo efektyvesnis spaudžiant visą akceleratorių, bet pavaras perjungiant aukštyn esant santykinai mažam sūkių dažniui (2500 aps./min.), – rašo Brentas Meekeris, studijavęs fizinius ir kompiuterių mokslus Teksaso universitete Ostine.

Žinoma, tai reiškia, kad jie naudojo automobilį su mechanine pavarų dėže. Priežastis, kodėl tai yra veiksmingiausia, yra ta, kad vidaus degimo variklis yra efektyviausias visu droseliu. Dalies akceleratoriaus naudojimas tiesiog priverčia variklį traukti orą su apribojimu, o tai eikvoja energiją.

Kita vertus, kuo greičiau variklis sukasi, tuo daugiau energijos prarandama dėl trinties. Taigi yra savotiškas optimumas greitėjant esant žemiems sūkiams, bet visu droseliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos