Kainų karai: skelbiama, kiek kainuos naujasis „Dacia Duster“

Pastaruoju metu brangstant naujiems automobiliams, keletas gamintojų stengiasi pasiūlyti rinkai pigių praktiškų automobilių. Netgi varomų visais keturiais ratais. Neseniai „Suzuki“ pradėjo savo B dydžio visureigių išpardavimą, siekdama nuleisti kartelę iki 25 000 Eur. Tačiau naujasis „Dacia Duster“, pristatytas Ženevos automobilių parodoje, kainuos dar mažiau.
Trečios kartos Dacia Duster
Trečios kartos Dacia Duster / Gamintojo nuotr.

Lietuvoje, kaip ir likusiose Baltijos šalyse, nuo kovo 27 d. pradedama prekyba naujuoju, trečiosios kartos „Dacia Duster“. Pirkėjai gali rinktis iš keturių įrangos tipų, taip pat siūlomos net trys
hibridinės jėgainės.

„Dacia Duster“ kainos mūsų šalyje prasideda nuo 17 690 Eur. Brangiausia versija kainuos 25 790 Eur. Turint omeny tokią kainodarą ir gamintojo Dakaro ralio strategiją, galima spėti, kad šis modelis sulauks didelio dėmesio.

Naujas išorėje ir viduje

Kultiniu spėjęs tapti „Dacia Duster“ pirmą kartą rinkoje pasirodė dar 2010-aisiais, 2017 m. jis buvo atnaujintas. Praėjusių metų pabaigoje kūrėjai pademonstravo jau trečiąją „Duster“ kartą.

„Daugiau „Duster“, bet vis dar „Duster“ – būtent su tokiu šūkiu „Dacia“ pristatė naują modelį. O tai reiškia, kad jis yra visiškai atnaujintas tiek išorėje, tiek viduje. Ant CMF-B platformos sumontuotame naujajame
„Duster“ yra dar daugiau erdvės keleiviams bei bagažui. Pažangi platformos inžinerija taip pat sumažina
vibraciją ir kelio keliamą triukšmą, taip padidindama vairuotojo ir keleivių komfortą.

Kalbant apie eksterjero dizainą, parinktos paprastos „Duster“ formos ir proporcijos jam suteikia daugiau tvirtumo, įskaitant aštrią vertikalią priekinę automobilio dalį, nuožulnias ratų arkų apsaugas, didelį
bagažinės dangtį ir šoninius langus, sklandžiai besidriekiančius nuo priekio iki pat galo.

Visą automobilį taip pat gaubia stilinga apdailinė juosta: šoniniai po kėbulu esantys slenksčiai jungiasi su durelių apdaila, pereina į ratų arkas, kurios savo ruožtu jungiasi su priekiniu ir galiniu buferiais.

Kuriant išorės spalvų asortimentą, jis papildytas „Sandstone“ spalva (metalo spalvos dažais). Pirkėjai taip pat gali rinktis iš šešių kitų spalvų: „Khaki Lichen“ (rusvai žalia), „Cedre Green“ (žalia smėlio), „Terracotta
Brown“ (ruda), „Schiste Grey“ (pilkšva), „Black Pearl“ (juoda) ir „Alpine White“ (balta).

Tuo metu „Duster“ salone sumontuota aukšta vertikali panelė ir didelis naujas centrinis prietaisų valdymo skydelis, o oro angų, primenančių ratų arkas, forma apjungia vidų su išore. Interjero dizaineriai prioritetą
skyrė ergonomikai, įskaitant 10,1 colio centrinį ekraną, įrengtą vairuotojo matymo lauke ir nukreiptą į jį 10° kampu.

Pasirinkimų spektras

Naujojo „Duster“ asortimentas sukurtas vadovaujantis trimis įrangos lygiais: „Essential“, „Expression“ ir aukščiausio lygio su dviem turinio požiūrių skirtingomis, bet vieną kitą papildančiomis ir panašios kainos
versijomis: „Extreme“ ir „Journey“. „Duster Extreme“ labiau skirta mėgstantiems iškylas gamtoje ir intensyvų vairavimą, tuo metu „Duster Journey“ skirta mėgstantiems santūrią eleganciją ir komfortą.

Svarbu pažymėti, kad nauja informacinė ir pramogų sistema su 10,1 colio centriniu jutikliniu ekranu yra standartinė „Expression“ ir aukštesnės komplektacijos modelių įranga, ją galima įsigyti su abiem „Duster“ multimedijos sistemomis, t. y. „Media Display“ ir „Media Nav Live“.

Naujasis „Duster“ taip pat yra pirmasis modelis, turintis 7 colių pritaikomą spalvotą skaitmeninį prietaisų
skydelį, kuriame vairuotojas gali matyti jam naudingiausią informaciją jo pageidaujamu išdėstymu. Šis skaitmeninis prietaisų skydelis yra standartinė „Expression“ ir aukštesnės komplektacijos įrangos dalis.
Pirkėjams gamintojas siūlo ir daugiau inovatyvių technologijų. Pavyzdžiui, automatiniai artimųjų šviesų žibintai siūlomi visose komplektacijose. Savo ruožtu nuo „Expression“ komplektacijos į standartinę įrangą įtraukta greičio palaikymo sistema. Tuo metu naujuosiuose „Extreme“ ir „Journey“ modeliuose automatinis
tolimųjų ir artimųjų šviesų žibintų perjungimas taip pat siūlomas kaip standartinė įranga.

Trys jėgainės

Iš viso pirkėjams bus siūlomos trys aplinkai draugiškesnės modifikacijos su hibridinėmis pavaromis. Naujasis „Dacia Duster TCe 130“ varomas visiškai nauju benzininiu varikliu su pirmuoju 48 voltų „Mild Hybrid“ elektrifikavimo lygiu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šis naujos kartos 1,2 l 3 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, siūlomas su švelnia hibridine sistema, vidutiniškai apie 10 proc. sumažina degalų sąnaudas bei CO2 emisiją.

Jį galima įsigyti 4x2 ir 4x4 versijų.

Savo ruožtu „Duster HYBRID 140“ jėgos agregatas, kurį „Dacia“ pirmą kartą pasauliniu mastu pristatė 2023 m. „Jogger“ modelyje, dabar montuojamas su automatine transmisija be sankabos. Ši versija 80 proc. laiko gali važinėti mieste visiškai elektriniu režimu, o degalų sąnaudos miesto cikle gali būti iki 40 proc. mažesnės
nei analogiškos galios versijos su vidaus degimo varikliu.

Galiausiai, „Dacia“ yra vienintelis gamintojas, siūlantis benzino ir suskystintųjų gamtinių dujų variklius, kuriuos ECO-G vardu galima įsigyti visuose šio prekės ženklo vidaus degimo variklių modeliuose. Naujasis „Duster“ taip pat siūlomas su šia gamykloje įdiegta technologija. Dujomis varomas naujasis „Duster ECO-G
100“ išmeta vidutiniškai 10 proc. mažiau CO2, palyginti su analogiškais vidaus degimo variklio modeliais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų