Nacionaliniai vairavimo ypatumai: kodėl lietuviai moko „Audi“ nardyti, o BMW – skraidyti?

Ir vasarą, ir šaltuoju metų laiku gausu pranešimų apie įvairius incidentus, kurių metu automobiliai atsiduria vandens telkiniuose – upėse, ežeruose, tvenkiniuose ar karjeruose. Kaip ir kodėl tai nutinka?
Automobilis vandenyje
Automobilis vandenyje / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Tokių įvykių priežastys pačios įvairiausios – nuo aplaidumo ar noro pasipuikuoti prieš draugus iki tyčinių veiksmų siekiant gauti draudimo išmoką.

Kaip automobilis ir žoliapjovė atsidūrė vandenyje

Techninės pagalbos įmonės „Automera“ atstovas Jonas Pipiras pasakoja, kad iš vandens telkinių jo kompanijos darbuotojams automobilius yra tekę traukti ne kartą. Vienas įsimintiniausių atvejų – girto vairuotojo pasivažinėjimas, kuris baigėsi iškart dviem nuskandintomis transporto priemonėmis.

„Kartą gavome iškvietimą iš policijos pareigūnų, kad į Lėvens upę įvažiavo žoliapjovė ir „Opel“ automobilis. Pranešimas atrodė pakankamai įdomus, o nuvykus į įvykio vietą paaiškėjo, kad abi priemones nuskandino tas pats vairuotojas. Darbininkas neblaivus pjovė žolę paplūdimyje, nuslydo nuo kranto į upę, šiek tiek išsimaudė ir paskandino žoliapjovę. Tuomet jis sugalvojo, kad ją į krantą išsitemps pats. Atsivarė savo „Opel“ ir betraukdamas žoliapjovę į upę nuslydo ir su automobiliu. Mums teko abi priemones ištraukti į krantą. Žoliapjovę grąžinome bendruomenei, o „Opel“ išvežtas į policijos sulaikytų automobilių saugojimo aikštelę.

„Toyota Prius“ Nevėžyje

Yra buvę ir dar daugiau incidentų, susijusių su įvažiavimu į vandens telkinius. Kartą vieno pavėžėjo „Toyota Prius“ traukėme iš Nevėžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis