Automobilio ratas prie ašies tvirtinamas varžtais arba veržlėmis, bet tokia daugiskaita kartais nėra reikalinga. Kai kurie sportiniai automobiliai turi centrines ratų veržles – po vieną kiekvienam ratui. Pavyzdžiui, „Porsche 911 GT3“, tvirtas sąsajas su sportu turintis automobilis, naudoja centrines ratų veržles.
Lenktyniniai automobiliai dažnai keičia ratus, o tai galima padaryti greičiau, kai kiekvieną ratą laiko tik viena veržlė. Tai tikrai esate matę Formulėje 1 – vos 2-3 sekundes trunkančio sustojimo metu mechanikai greitai atsuka keturias veržles, laikančias keturis ratus.
Centrinės veržlės paplito dar 20 amžiaus pradžioje – britų kompanija Rudge-Whitworth sugalvojo taip tvirtinti vielinius ratlankius. Tokia sistema buvo laikoma greita, nes anksčiau paprasto ratų tvirtinimo sprendimo tiesiog nebuvo – karietos ratai tvirtinami pakankamai sudėtingai. Bet bėgant laikui kelių varžtų ar veržlių sistema tapo populiaresnė.