Kaip išsirinkti autoservisą ir ko tikėtis iš „garažiukų“?

Nė vienas automobilių gamintojas pasaulyje dar nesukūrė tokios transporto priemonės, kuri nepatirtų vienokių ar kitokių techninių nesklandumų ar gedimų. Dėvisi dalys, sensta mazgai, kiekviena detalė pasiekia savo tarnavimo laiko ribą. Taip pat mažai tokių vairuotojų, kuriems nebūtų tekę susidurti su automobilio remontu. Vieni tai daro patys, kiti – patiki savo ištikimąjį tarną autoservisų specialistams.
Asociatyvi nuotr. Autoservisas
Asociatyvi nuotr. Autoservisas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Kaip išsirinkti autoservisą? Kaip jaustis užtikrintam, kad gedimas bus pašalintas ir problema nepasikartos? Pagaliau, ar meistrai gedimą apskritai nustatys?

UAB „Moller Auto“ serviso vadovas Gediminas Metelionis vairuotojams pataria, kad pirmiausia renkantis autoservisą svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar servisas pasiruošęs prisiimti atsakomybę už atliktus darbus ir sumontuotas atsargines dalis. Ne mažiau svarbu yra tai, ar autoservisas teikia garantiją ir kokiam laikotarpiui ji yra suteikiama.

„Sąžiningas bendravimas su klientu yra pagrindinė mūsų autoserviso vertybė. Net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieškome ir randame kompromisą. Garantijas teikiame visiems atliktiems remonto darbams. Taip atsakome už savo atliktų darbų kokybę“, – sako G.Metelionis.

„Moller Auto“ nuotr./„Moller Auto“ autoservisas
„Moller Auto“ nuotr./„Moller Auto“ autoservisas

Kartais vairuotojai nusprendžia sutaupyti ir savo automobilį remontuoti ne specializuotuose autoservisuose, bet vadinamuose „garažiukuose“. Neretai tokiose vietose nepavyksta atlikti plataus spektro darbų, diagnostikos. „Moller Auto Vilnius“ atstovas pripažįsta, kad neretai tenka tvarkyti ir garažiukuose padarytą „broką“.

„Mes vertiname ne patį darbą „garažiukuose“, ne klientą, kuris renkasi „garažiukus“, o to garažiuko darbuotoją. Dažniausiai jis kartu būna ir vadybininkas, ir šaltkalvis, ir tiekėjas, ir psichologas. Vertiname už pasakas, pasektas klientui. Mes savo servise pasakų klientams nesekame. Esame dideli ir matomi, todėl mums svarbu mūsų įmonės autoritetas, atliktų darbų kokybė ir darbuotojų profesionalumas“, – sakė G.Metelionis

„Scanpix“ nuotr./Asociatyvi „Scanpix“ nuotr. / Autoservisas
Asociatyvi „Scanpix“ nuotr. / Autoservisas

Gegužės 8-10 dienomis Vilniuje, „Litexpo“ parodų ir kongresų centre bus surengta paroda „Automechanika 2014“. Būtent joje bus galima išvysti ir „Moller Auto Vilnius“ stendą. Jame žadama pristatyti keletą naujovių. Viena jų – NORA – profesionali atsarginių „Volkswagen“ dalių tiekimo paslauga.

O visiems, ne senesnių kaip 10 metų „Volkswagen“ automobilių savininkams bus dovanojama „Mobilumo garantiją 2014 metams“. „Mobilumo garantija“ – tai paslauga, skirta ne senesniems nei 10 metų „Volkswagen“ automobiliams, kuriems jau pasibaigė gamintojo suteikta garantija.

Taip pat klientai ir lankytojai galės susipažinti su „Direct Express“ servisu, kuris skirtas senesniems nei penkerių metų automobiliams. Šis servisas sujungia į vieną: „Volkswagen“ būdingą kokybę, patyrusių meistrų darbą, greitą aptarnavimą ir gerą kainą.

„Atidarydami šį autoservisą siekėme suteikti daugiau galimybių vairuotojams, kuriems kaina yra labai svarbi, tačiau jie nenori daryti nuolaidų kokybei“, – tvirtino G.Metelionis.

„Moller Auto“ nuotr./„Moller Auto“ autoservisas
„Moller Auto“ nuotr./„Moller Auto“ autoservisas

Ne ką mažiau nei serviso darbuotojų kompetencija, darbo sėkmę lemia ir servisuose naudojama įranga. UAB „Melgos servisas“ direktorius Žygimantas Žukauskas sako, kad žmogus, pasirinkdamas autoservisą, vadovaujasi keliais kriterijais: arba jis renkasi rinkoje žinoma ir patikimą autoservisą, arba žemiausią pasiūlytą kainą. Pirmu atveju jis gali tikėtis kokybiškos paslaugos, antru atveju – rizikuojama.

UAB „Melgos servisas“ jau trylika metų autoservisams tiekia įvairią įrangą, skirtą automobiliams remontuoti.

„Dirbame tiek su didelę patirtį turinčiais autocentrais, tiek su naujais, „nuo nulio“ besisteigiančiais. Konsulutojame rinkos naujokus. Bendradarbiaujant galima pasirinkti optimalų serviso įrangos vairiantą už prieinamą kainą. Taip nenukentės nei kokybė, nei ilgaamiškumas. Mūsų šūkis – pasitark su mumis pirkdamas įrangą“, – pasakoja Žygimantas Žukauskas.

Pašnekovas akcentuoja, kad perkant įrangą, labai svarbu ir tai, kad parduodanti įmonė sugebėtų užtikrinti įrangos aptarnavimą ir priežiūrą, bei atsarginių dalių ir priedų tiekimą.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Asociatyvi J.Kalinsko nuotr. / Autoservisas
Asociatyvi J.Kalinsko nuotr. / Autoservisas

Kaip rodo praktika, pigios įrangos pardavimas būna vienkartinis procesas, o iškilus techninėms problemoms gamintojai ir jų atstovai nesugeba greitai spręsti susidariusios problemos.

Paklaustas apie automobilių remontą „garažiukuose“ Žygimantas Žukauskas tvirtino, kad pastaruoju metu ryškėja naujos šios rinkos tendencijos. Anot pašnekovo, smulkiojo verslo atstovai taip pat jau daugiau investuoja į įrangą.

„Per keletą pastarųjų metų maži „garažiukai” pradėjo pirkti kokybišką įrangą, įsigilindami į jos funkcionalumą, numatydami, kokie technikos pažangos procesai jų lauks ateityje ir tam pasiruošdami. Vairuotojui galėčiau patarti labai atsakingai rinktis remonto įmonę, nes tai lemia, kaip automobilis važiuos. Nuo to priklauso jūsų ir jūsų keleivių saugumas“, – tvirtino Ž.Žukauskas.

UAB „Melgos servisas“ taip pat dalyvaus parodoje „Automechanika 2014“. Parodoje įmonė pristatys „Bosch“ diagnostinę įrangą, bei įrangą kondicionierių pildymui ir aptarnavimui, „Corghi“ ir „M&B“ ratų montavimo ir balansavimo įrangą, RAASM tepalų išpilstymo įrangą, GIS oro kompresorius ir elektroninę padangų prekybos parduotuvę www.padangospigiau.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis