Tai yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl Lietuva velkasi naujų automobilių pardavimų dugne, lyginant su kitomis Europos valstybėmis, bei gali „didžiuotis“ 14 metų viršijančiu vidutiniu automobilių parko amžiumi.
Yra ir kita medalio pusė – retoje pasaulio valstybėje prabangiomis laikomų markių automobiliai užimtų kone ketvirtadalį šalies automobilių parko. Tų prabangių markių yra ne viena: prie jų galima priskirti „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Lexus“, „Mercedes-Benz“, „Volvo“ ir netgi „Porsche“. Iš viso šiais ženklais pažymėtų automobilių Lietuvoje, remiantis „Regitros“ ir Autoplius.lt statistika, apie 300 tūkst., kai visas šalies parkas sudaro 1,3 mln. automobilių.
Tarp tų 300 tūkst. yra nemažai dvidešimtmetį menančių BMW 3, „Audi 80“ ir kitų, kuriuos prabangiais vadinti būtų šventvagiška. Norint sužinoti, kokie prabangūs automobiliai Lietuvoje populiariausi, geriausia tokias tūkstantį eurų kainuojančias senienas atskirti amžiaus cenzu – pavyzdžiui, į statistiką traukiant tik automobilius, kurių amžius iki 10 metų.
Panaršius Lietuvos automobilių parko statistikos duomenų bazėse, pavyko atrasti keletą įdomių faktų – pavyzdžiui, kai visų prabangių automobilių markių populiarumas Lietuvoje auga, vienintelės „Jaguar“ mažėja. O „Mercedes-Benz“ 2011-aisiais buvo populiariausias šios klasės automobilis, tačiau šiemet jis – trečioje vietoje.
Visi duomenys pamečiui – žemiau esančiame infografike. „Jaguar“ bei „Land Rover“ yra pajungti, kadangi tai iš esmės vienas gamintojas, tik skirtingais vardais vadinantis savo sedanus bei visureigius.