Gražuolė sausumos jachta 1972-ųjų „Cadillac Eldorado“ turi 8,2 litrų V8 variklį, kuris išvysto 175 kW galią. Na taip, jis neturi turbokompresoriaus, bet vis tiek – tik 175 kW?! Palaukite, kol sužinosite, kad tas pats 8,2 litrų V8 vėliau turėjo tik 142 kW.
„Cadillac Eldorado“ buvo netiesioginis „Rolls-Royce Corniche“ konkurentas. Aišku, „Rolls-Royce“ buvo daug prabangesnis ir brangesnis, bet abu šie automobiliai buvo dideli kupė, gaminti tuo pačiu metu. 1977-ųjų „Corniche“ išvysto panašų kilovatų skaičių kaip 1972-ųjų „Eldorado“ – 176,5. Abu automobiliai ir sveria panašiai (2,19 t), ir 100 km/val. pasiekia per tas pačias 9,8 sekundes. Tačiau „Rolls-Royce“ tą pačią galią išspaudė iš mažesnio variklio – jo V8 yra tik 6,75 litrų tūrio.
„Cadillac“ 8,2 litrų variklis yra didžiausias V8 kada nors montuotas serijinės gamybos lengvajame automobilyje, bet nebuvo galingiausias net savo laiku. Jis, beje, montuotas ir į ilgiausią automobilį istorijoje „Cadillac Fleetwood Seventy-Five“, gamintą tuo pačiu metu.