Neseniai „Lucid Motors“ generalinis direktorius Peteris Rawlinsonas prasitarė, kad jo vadovaujama įmonė iš tikrųjų yra labiau tradicinių gamintojų, tokių kaip „Mercedes-Benz“, konkurentė.
„Sakyčiau, kad pagrindinis mūsų konkurentas yra automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“. Manau, labai svarbu, kad mes pradedame nuo aukščiausios klasės pozicijos kaip tikras prabangos prekės ženklas“, - sako P.Rawlinsonas.
Pasak jo, „Lucid Motors“ turi šansų prieš įsitvirtinusius prabangių automobilių gamintojus, nes šie nepakankamai greitai prisitaiko prie pokyčių. Be to, jis mano, kad, kaip ir „Tesla“, „Lucid“ dalyvavimas pasaulinėje automobilių arenoje padės paspartinti perėjimą nuo vidaus degimo variklių prie visiškai elektrinių transporto priemonių.
Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad „Lucid Air“ sedanas yra daug efektyvesnis nei bet kuris kitas rinkoje esantis elektrinis sedanas, atsižvelgiant į nuvažiuojamą atstumą, nors ir pripažįsta, kad „Tesla“ yra labai arti.
Primename, kad pirmoji „Lucid“ serijinė transporto priemonė, sedanas „Air“, kainuoja nuo 69 900 JAV dolerių. Automobilis vienu įkrovimu įveikia 653 km, o bazinė jo versija turi 480 arklio galių. Aukščiausio lygio „Air“ kainuoja 161 500 JAV dolerių, o jo nuvažiuojamas atstumas siekia 832 km, maksimali galia – 1080 arklio galių.