Tiesa, jis bus perpus mažesnio mastelio, palyginus su originaliu „Cybertruck“, tačiau „The Hacksmith“ tvirtina, jog jų automobilis tikrai važiuos.
Deja, šio automobilio vis tiek nebus galima vairuoti įprastame kelyje, kadangi jis tikrai neatitiks visų būtinų saugumo reikalavimų.
Tačiau mažesnioji „Cybertruck“ versija laisvai tilps įprastame garaže ir šis automobilis turėtų sverti mažiau nei 4,5 tonos.
Elono Musko pristatytas elektrinis pikapas iškart prikaustė viso pasaulio dėmesį. Vieniems jo kampuotas dizainas atrodė juokingas ir susilaukė daugybės pašaipų, o kitiems tai atrodo genialiai praktiškas sprendimas.
Bet kuriuo atveju, susidomėjimas elektriniu „Cybertruck“ pikapu yra milžiniškas ir dėl to „Tesla“ atnaujino kiekvienos „Cybertruck“ versijos pasirodymo rinkoje datą.
Bet „The Hacksmith“ neketina laukti iki 2021-ųjų metų pabaigos ir nusprendė patys pasigaminti elektrinį „Cybertruck“ pikapą.
Jie jau surinko „Cybertruck“ pikapo kėbulą, kuris yra pagamintas iš nerūdijančio plieno (304L) gabalų. Pastaruosius labai tiksliai supjaustė pasinaudoję plazminiu metalo pjaustytuvu, juos išlenkė pagal brėžinius ir vėliau tarpusavyje suvirino. Šis darbas užtruko visą dieną.
Toliau buvo prieita prie jėgos pavaros ir čia siekiama išlaikyti maksimalų panašumą į „Cybertruck“ ir savąjį elektromobilį taip pat aprūpinti elektros varikliais.
Buvo susisiekta su jau anksčiau reikalų dėl gokarto turėta „Accelerated Systems Inc“ įmone, kuri dabar parūpino tris elektros variklius ir pavaros valdymo bloką.
Pačios važiuoklės dalys paimtos iš išardyto gokarto ir komanda jau „Facebook“ paskyroje paskelbė vaizdo įrašą, kaip jų elektrinis pikapas įsibėgėja ir stabdo su priekyje įtaisytais dviem elektros varikliais, kurie išnaudoja 25 proc. pajėgumų.
Darbo dar liko tikrai daug, bet žadama, kad netrukus sužinosime, kaip „The Hacksmith“ komandai sekasi gaminti elektrinį pikapą.