Ne veltui „Volkswagen“ XL šeimyną laiko vienais iš techniškai pažangiausių ir ekonomiškiausių konceptų. Tiesa, Paryžiaus autosaloną lydinčiose iškilmėse pademonstruotas „Volkswagen XL Sport“ yra šiek tiek kitoks. Tai ko gero galingiausias automobilis su dviejų cilindrų varikliu.
Atidengus variklio skyriaus gaubtą, galima išvysti sportiniams automobiliams nebūdingą, supermotociklams „Ducati 1199 Superleggera“ skirtą 200 AG V2 formos dviejų cilindrų variklį. Maksimalus automobilio greitis siekia 270 km/val., o įsibėgėjimas iš vietos iki 100 km/val. trunka 5,7 sek. Variklio judesį paskirsto 7 laipsnių DSG transmisija. 18 colių ratlankiai nulieti iš magnio ir „apauti” 205/40 R18 (priekiniai) ir 265/35 R18 (galiniai) padangomis.
Automobilio variklis, rėmas ir kėbulas pagaminti iš šiuolaikinių labai lengvų magnio ir aliuminio lydinių, todėl pats automobilis sveria tik 890 kg. Kaip tokiam galingam sportiniam automobiliui tai puikus rezultatas. Be įspūdingos galios naujasis „Volkswagen XL Sport“ žavi įspūdingu ehergetiniu efektyvumu. Žinoma, tai jau ne vieno litro automobilis, į kurio titulą pretenduoja jo pirmtakas „Volkswagen XL“, bet ir ne degalus ryjantis bolidas, ko galima tikėtis iš įspūdingų greičio ir dinamikos rodiklių.