2011 metais pristatytas ir dar net nepradėtas gaminti „Aventador“ pakeitė itin pasiteisinusį „Murcielago“. O štai „458 Italia“ buvo pradėtas gaminti, lyginant su „Lamborhgini“, senokai – 2009 metais. Jis pakeitė ne patį sėkmingiausią „Ferrari“ kūrinį F430.
Įdomu, kad visi pagrindiniai automobilio valdymo komponentai, tokie kaip valytuvai ar posūkiai, yra sudėti ant „458 Italia“ vairo – tai daro šį modelį ne tiek išskirtinį, kiek patogų. Visi prietaisai yra pasiekiami pirštu, tad abi rankos visada gali likti ant vairo, nesvarbu, ką norėtum padaryti – ar perjungti pakabos režimą iš „sportinio“ į „labai sportinį“, ar įjungti šviesas.
„Aventador“ savo ruožtu garsus unikalia kėbulo struktūra – itin daug šio automobilio detalių yra pagaminta iš lengvo ir tvirto anglies pluošto, kas leido 4,78 m ilgio automobiliui pasiekti 1 575 kg svorį bei, kaip teigiama, neįtikėtinas valdymo savybes.