„Kurdami „Fiesta ST“ pritaikėme „Ford RS“ bei „Ford GT“ patirtį. Tai – karštas mažylis su didelėmis galimybėmis. Rėksmingas keturių cilindrų variklio garso takelis ras bendrą kalbą automobilių gerbėjų tarpe, nepriklausomai nuo jų gimtosios kalbos“, – sako „Ford Performance“ padalinio Europoje direktorius Leo Roeksas.
Į naująja „Fiestą ST“ montuojamas 1,5 litro darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis su aukšto slėgio degalų įpurškimo technologija leis pasiekti 200 AG ir 290 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. naujoji „Fiesta ST“ įsibėgės per 6,5 sekundės. Maksimalus trečiosios kartos modelio greitis sieks 232 km/val.
Pirmą kartą „Fiesta ST“ automobilyje siūlomi vairavimo režimai, kurie vienu mygtuko paspaudimu leis pasirinkti variklio, vairo ir stabilumo sistemos nustatymus. Automobilis turi ir variklio cilindrų išjungimo funkciją, kuri, žada „Ford“, leis iki 11 proc. sumažinti degalų sąnaudas.
Trečiosios kartos „Fiesta ST“ bus pirmasis šios linijos automobilis su galimybe pasirinkti „Quaife LSD“ mechaninį riboto praslydimo diferencialą, padėsiantį optimizuoti priekinės ir galinės ašių sukibimą ir taip dar efektyviau įveikti staigius posūkius. Ši sistema paskirsto sukimo momentą taip, kad daugiau galios tenka didesnę apkrovą patiriančiam posūkio išorėje esančiam ratui ir mažina mažiau apkrauto rato prasisukimo galimybes.
Sportiškame hečbeke, atskleidžia „Ford“, bus montuojama ne viena vairuotojo pagalbos sistema, tokia kaip važiavimo eismo juostoje, kelio ženklų atpažinimo ir pan.
Pirkėjai galės rinktis tiek 3 durų, tiek 5 durų „Fiesta ST“ modelius su sportišku „ST“ linijos eksterjeru, standartiniais 17 colių ratlankiais arba pasirenkamais 18 colių ratlankiais. Bus siūlomos 8 kėbulo spalvos, o sportinės „Recaro“ sėdynės – standartinės įrangos dalis.
Prekyba naująja „Ford Fiesta ST“ prasidės šį pavasarį.