Ir dėl suprantamos priežasties kiekvienas koncepcinis automobilis, kiekvienas naujas automobilis yra... suderinamas su sportbačiais. Tai taip svarbu, kad sportbačiai tapo jo prekės ženklu, jo asmenybės išraiška.
Laurens stovi šalia savo koncepcinio automobilio, o ant jo kojų puikuojasi patogūs juodos, raudonos ir baltos spalvų „Adidas“ sportbačiai – priderinti prie automobilio spalvų. Tai įtvirtina ryšį tarp vyro ir jo automobilio. Todėl kiekvienas koncepcinis automobilis ir kiekvienas naujas gamybos modelis yra papildomas sportbačių pora. Tai gerbėjų laukiamas papildomas kūrybiškumo pliūpsnis, tapęs „Renault“ įmonių grupės dizaino vadovo triuku.
Nuo jo pirmųjų „Adidas“ iki naujausių „Le Coq Sportif“ sportinių batelių, pritaikytų naujausios kartos „Captur“ pasirodymui – maždaug 20 modelių apkeliavo pasaulį ir mynė automobilių parodų slenksčius kartu su „R-Space“, „Frendzy“, „Twin‘run“, „Initiale Paris“, „TreZor“ ir EZ-ULTIMO, taip pat „Twingo“, „Clio“, „Mégane“, „Scénic“, „Kadjar“, „Talisman“ ir „Espace“.
Ir kiekvienas iš jų turi savo istoriją, pasirinkus Laurens sportbačius kaip dalį kelionės pėsčiomis per mados ir automobilių pasaulį. Kalbant apie simboliką, kūrybiškumą, pritaikymą ar medžiagas, kuriant sportbačius, veikiama panašiai, kaip ir kuriant automobilį. Taigi daugiau kaip 20 porų sportbačių, daugiau kaip 20 koncepcinių automobilių bei serijinių modelių.