Kas ketvirtas vyras šmaikštauja, kad automobilį myli labiau nei žmoną

Beveik 70 proc. Lietuvos vairuotojų savo automobilį myli labiau nei mobilųjį telefoną, 64 proc. labiau nei kompiuterį, po 40 proc. – labiau nei namus ar augintinį. Dauguma, t.y. 50 proc. apklaustų vairuotojų savo meilę ir rūpestį automobiliu išreiškia pirmiausia pildami kokybiškus degalus.
„Švaros brolių“ gimtadienio akimirka
Asociatyvi nuotr.: automobilių plovykla / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Ne paslaptis, kad dauguma iš mūsų nėra abejingi savo automobiliui. Jausmai gali svyruoti nuo racionalaus rūpinimosi, kad automobilis atrodytų kaip naujas ir tarnautų kuo ilgiau, iki išties emocinio prisirišimo, už kurį aplinkiniai kartais patraukia per dantį“, - sako tyrimą inicijavusios didžiausią automatinių degalinių tinklą turinčios „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys. 

Apklausa  atskleidė, kad prie automobilio labiau nei prie kompiuterio ar mobilaus telefono yra prisirišusios moterys. Tuo tarpu meilę automobiliui aukščiau meilės namams ar augintiniui dažniau kėlė vyrai. Kas ketvirtas 40-50 m. vyras sakėsi dažnai pašmaikštaujantis, kad automobilį myli labiau nei žmoną.

Kas ketvirtas 40-50 m. vyras sakėsi dažnai pašmaikštaujantis, kad automobilį myli labiau nei žmoną

Pasak A.Miežio, nenuostabu, kad dauguma savo automobilius mylinčių vairuotojų kaip pagrindinį rūpesčio išraiškos būdą nurodė kokybiškus degalus.  

„Degalai turi daugiausia įtakos pagrindiniam automobilio „organui“ – varikliui. Ir šiandien variklio priežiūra sunkiai įsivaizduojama be degalų su daugiafunkciniais priedais, kurie padeda išlaikyti jį švarų, užtikrina sklandesnį veikimą ir ilgesnį eksploatavimo laiką, taip pat mažina degalų sąnaudas“, - sako „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos skyriaus vadovas.  

Tyrimo metu 43 proc. respondentų sakė meilę ir rūpestį automobiliu išreiškiantys tausojančiu vairavimo būdu, 38 proc. nedelsiant šalindami net menkiausius gedimus, 32 proc. dažnai valydami automobilio vidų.

Beveik kas trečias Lietuvos vairuotojas su automobiliu retkarčiais bendrauja kaip su gyvu, t.y. savo jausmus išreiškia dainuodamas (17 proc.) ar kalbėdamasis su automobiliu (15 proc.). Tiesa, su automobiliu dažniau kalbasi ir dainuoja dailiosios lyties atstovės (beveik po 20 proc.)

Net kas ketvirtas Lietuvos vairuotojas meilę ir rūpestį savo automobiliu išreiškia neleisdamas niekam kitam jo vairuoti.

Š.m. kovo pabaigoje komunikacijos planavimo agentūros „OMD“ atliktoje reprezentatyvioje apklausoje, kuria „Neste Lietuva“ siekė išsiaiškinti Lietuvos vairuotojų meilės savo automobiliams stiprumą ir išraišką, buvo apklausta per 1000 respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų