Kauną pasiekė ypatingas krovinys: europine geležinkelio vėže atgabenta 220 naujų „Škoda“ automobilių

Paslaugų spektrą ir tarptautinių pervežimų į Vakarus apimtis plečianti LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ atliko pirmąjį lengvųjų automobilių pervežimą vien europine vėže iš Čekijos į Palemoną: 22 automobilinių vagonų traukiniu į Lietuvą atgabenta 220 naujų „Škoda“ lengvųjų automobilių, skirtų Baltijos šalių rinkai.
LTG Cargo pervežė Škoda automobilius
LTG Cargo pervežė Škoda automobilius / LTG nuotr.

„Didžiausi krovinių gabentojai geležinkeliais yra naftos, mineralinių produktų, augalinės kilmės produktų sektorius, tačiau nuolat ieškome sprendimų ir kitoms prekėms, kad juos gaminantiems ar vežantiems klientams būtų patogu ir verta rinktis geležinkelį.

LTG nuotr./LTG Cargo pervežė Škoda automobilius
LTG nuotr./LTG Cargo pervežė Škoda automobilius

Šis projektas – „LTG Cargo“ komandos darbo plečiant pervežimų geografiją ir siekiant strateginio tikslo – tarptautinių pervežimų augimo, rezultatas. Svarbu ir tai, kad tokiam kiekiui lengvųjų automobilių, kuris buvo pervežtas vienu traukiniu, būtų prireikę 25-30 keliais važiuojančių autovežių, tad tai – ne tik tvarus, bet ir konkurencingas logistikos sprendimas“, – sako „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.

Šis projektas įgyvendintas su partneriais: pervežimą geležinkeliais Čekijoje vykdė „ČD Cargo“, o automobilių paskirstymu iš terminalo Palemone į galutines lokacijas rūpinosi lietuvių bendrovė „AV Terminal“.

„Džiugu, kad galime prisidėti prie naujų maršrutų kūrimo, išnaudojant sukurtą europinės vėžės infrastruktūrą ir stiprinant Lietuvos kaip vartų į Baltijos regioną poziciją. Į Palemoną pristatytiems automobiliams bus suteiktos papildomos paslaugos mūsų terminale Vievyje ir juos pristatysime galutiniams klientams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje,“ - komentuoja „AV terminal“ direktorius Martynas Keršys.

Nuo išvykimo stoties Čekijoje iki Palemono krovinys geležinkeliu vyko standartine europine (1435 mm) vėže, tad automobilių nereikėjo perkrauti, o 1000 km kelionė įveikta operatyviai – per 50 valandų. Nuo Čekijos sienos iki Mockavos per Lenkiją projektinį krovinį gabeno „LTG Cargo“ dukterinė bendrovė „LTG Cargo Polska“.

Toks projektinis lengvųjų automobilių pervežimas rodo „LTG Cargo“ galimybes pervežti krovinius tarptautiniais maršrutais ne tik plačiąja (nuolat vykdomi pervežimai Bugeniai (Lietuva)–Valga (Estija), bet ir europine vėže, o tai itin svarbu ruošiantis ateityje krovinių gabenimo paslaugas teikti ir „Rail Baltica“ vėžėje – šiauriniame koridoriuje.

Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ yra LTG grupės įmonė, šiuo metu tęsianti aktyvius integracijos ir plėtros Vakaruose veiksmus. Bendrovė teikia krovinių gabenimo, logistikos ir ekspedijavimo, krovinių pakrovos, lokomotyvų ir vagonų remonto bei vagonų nuomos paslaugas Lietuvoje ir užsienyje. „LTG Cargo“ yra įsteigusi ir valdo bendroves „LTG Cargo Polska“ Lenkijoje ir „LTG Cargo Ukraine“ Ukrainoje.

Vystydama žalesnį krovinių transportavimą geležinkeliu, įmonė telkia 1,8 tūkst. logistikos sektoriaus profesionalų komandą. „LTG Cargo“ 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių. Bendrovės pajamos praėjusiais metais siekė maždaug 286 mln. Eur, grynasis pelnas – 17,5 mln. Eur. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis