Kaune atnaujintas automobilių centras „Sostena“

Kauno „Sostena“, žengdama išvien su progresu, atveždama į Lietuvą inovacijas, diegdama aukščiausius standartus, atsigręžia į gražias tradicijas – lapkričio 22 dieną surengė šventę moderniai atnaujintame automobilių „Volvo“, „Renault“, „Dacia“ centre, kurioje netrūko nei išskirtinių premjerų, nei geros muzikos. Prieš 17 metų lygiai tą pačią dieną šis centras pirmą kartą atvėrė duris lankytojams. Tad besibaigiančio rudens dienos Kaune ir vėl buvo nuspalvintos „Sostenos“ naujienomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Volvo“ automobilių salono aplinka Kaune
„Volvo“ automobilių salono aplinka Kaune / Norbert Tukaj nuotr.

Koja kojon su naujovėmis įmonė žengia itin sparčiu žingsniu - per porą metų visiškai atnaujinti buvo net trys „Sostenos“ automobilių centrai Lietuvoje. Kaip ir kituose „Sostenos“ automobilių centruose Vilniuje bei Klaipėdoje, Kaune irgi įdiegti patys naujausi aptarnavimo standartai, skandinaviškame interjere integruoti inovatyvūs technologiniai sprendimai, o jaukią aplinką kuria šviesios spalvos ir minimalistinis dizainas.

Iš vidaus visiškai atnaujintas Kauno centras „perstumdė“ prekės ženklus: ten, kur anksčiau buvo „Volvo“, dabar jaukus „Renault“ ir „Dacia“ salonas, o ankstesnėje jų vietoje – modernios „Volvo“ patalpos. Tačiau tokios permainos nepakeitė esminio „Sostenos“ bruožo – teikti tik aukščiausios kokybės ir technologiškai pažangiausias paslaugas. Čia, kaip ir kituose „Sostenos“ namuose, įdiegtos dvi į klientus orientuotos „Volvo“ aptarnavimo programos – VRE (angl. „Volvo“ Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis) ir VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas).

Kad klientų gyvenimas būtų kuo paprastesnis ir lengvesnis, pagal VPS programą jiems suteikiamos asmeninio techniko paslaugos – už konkretaus automobilio priežiūrą atsakingas meistras tiesiogiai rūpinasi paliktu automobiliu. Taip sutaupomas laikas ir didinamas pasitikėjimas tarp klientų ir serviso.

Norbert Tukaj nuotr./„Volvo“ automobilių salono aplinka Kaune
Norbert Tukaj nuotr./„Volvo“ automobilių salono aplinka Kaune

VRE koncepcija siūlo skandinaviškai jaukią „Volvo“ automobilių salono aplinką, kurioje pirkėjas didelėje, svetingoje ir atpalaiduojančioje erdvėje galės žvilgtelėti, kas vyksta šių namų „virtuvėje“. Suprojektavus atviras, vientisas erdves, skiriamas tik skaidrių stiklinių sienų, klientas galės matyti viską, kas vyksta automobilių dirbtuvėse tuo metu, kai jo automobilis remontuojamas.

Kauno salono atidarymo proga „Sostena“ pasirūpino ir keliomis naujienomis. Viena jų – išskirtinė. Tai naujausio „Renault Captur“ premjera Baltijos šalyse – kauniečiai tapo pirmieji pabaltijy iš arti apžiūrėję šį naujos kartos miesto visureigį, įkūnijantį „Renault“ dizaino evoliuciją ir tikrą interjero revoliuciją. Naujasis „Captur“ yra ne tik stilingas bei kupinas pažangiųjų technologijų, bet taip pat suprojektuotas tvaresniam mobilumui - jau 2020-aisiais jėgainių gamą papildys iš tinklo įkraunama hibridinė pavaros sistema. Šventės metu daug dėmesio susilaukė ir naujieji „Renault ZOE“ bei „Renault CLIO“ modeliai, dalyvaujantys „Lietuvos metų automobilio 2020“ konkurse – salone dar kartą galima buvo įvertinti jų privalumus ne tik konkurso komisijos nariams. Žinoma, atidžių gerbėjų žvilgsnių bei komplimentų susilaukė ir visi naujausi „Volvo“ modeliai.

Tai, kad šis automobilių centras yra modernaus gyvenimo priešakyje, įrodo ir trys naujos prie salono įrengtos įkrovimo stotelės – čia labai rimtai ruošiamasi elektrinių automobilių ateičiai. Tačiau ateities nebūna be praeities – „Sostena“ vertina ir gražias tradicijas. Kaip ir pirmąją šio automobilių centro atidarymo dieną, taip ir atsinaujinimo šventės proga svečiai galėjo pasimėgauti jaukia vakaro atmosfera, taure naujo derliaus božolė ir tamsų rudens vakarą praskaidrinusia muzika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis