Turbožiedinėje sankryžoje eismo srautai atskiriami įvažiuojant į žiedinę sankryžą, važiuojant ir išvažiuojant iš sankryžos persirikiuoti nebereikia.
„Naujo tipo sankryža turi žymiai didesnį pralaidumą. Automobilis į žiedą įvažiuoja ir išvažiuoja greičiau“, – aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Keisis eismo tvarka
„Šią savaitę prasideda paruošiamieji kapitalinio sankryžos sutvarkymo darbai. Visus darbus planuojame atlikti šiais metais. Artimiausiu metu bus įrengtas laikinas sankryžos apvažiavimas“, – teigė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakaniškis.
Baltų prospekte automobiliai nevengia skrieti ir 100 km/val. greičiu.
Prasidėjus darbams bus draudžiami kairieji posūkiai iš Baltų prospekto į Žiemgalių ir 9-ojo forto gatves ir atvirkščiai. Tuo tarpu vairuotojai, norintys patekti į 9-ojo forto gatvę, turės važiuoti Kuršių gatve ir Žemaičių plentu.
Avarijos dėl viršyto greičio
Sprendimą įrengti šią ypatingą sankryžą priėmė Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija. Tąkart atlikus tyrimą paaiškėjo, jog Baltų prospekte automobiliai nevengia skrieti ir 100 km/val. greičiu.
„Avarijos dažniausiai kyla kuomet vairuotojai išsukinėja iš 9-ojo forto ar Žiemgalių gatvių į Baltų prospektą. Naujasis žiedas automatiškai pristabdys Baltų prospektu vykstančius vairuotojus. Taip pat bus lengviau atlikti kairiuosius posūkius“, – pabrėžė Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.
Pasak Kauno Kelių policijos valdybos viršininko Dano Česnausko, žiedinės sankryžos įrengimas yra logiškas ir racionalus sprendimas, ateityje padėsiantis išvengti skaudžių nelaimių. Statistikos duomenimis, 2014–2015 metais Lietuvos žiedinėse sankryžose nežuvo nei vienas žmogus. 2012-2015 metais Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankryžoje įvykusių eismo įvykių metu sužaloti keturi žmonės.