Olandijoje pagaminto autobuso „Van Hool AGG300“ ilgis – 24, 785 m. Autobusas gali vežti 160 keleivių, jame yra 48 sėdimos vietos. Didžiausia leistina autobuso masė – 27 210 kg. Autobusas su dviem priekabomis, turi 4 ašis, yra 4 durys. Vairuotojo kabina ir keleivių salonas apšildomas šaltuoju metų laiku, o šiltuoju vėdinamas įrengtais oro kondicionieriais. Autobusai nėra nauji, jie pagaminti 2002 metais.
Bendrovė „Kauno autobusai“ keturis tokius autobusus įsigijo už savo lėšas. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, vienas naudotas, bet labai geros būklės autobusas bendrovei kainavo 14 kartų pigiau nei būtų kainavęs naujas.
„Įsigydami tokius autobusus, pirmiausia galvojome apie jų ekonominę naudą, kad jie mažintų finansinę naštą savivaldybei, – sako bendrovės vadovas. – Kitas svarbus aspektas, kuris mums labai rūpi – kokybiška paslauga keleiviui ir komfortiška kelionė.“ Anot K. Derliūno, tikimasi, kad į tokį autobusą sutilps visi viešojo transporto laukiantys keleiviai, jie galės važiuoti nesusigrūdę, patogiai, komfortiškai. „Vienas keleivis pasidžiaugė, kad pagaliau galės autobusu važiuoti kaip karalius – tikimės, kad ne tik šio keleivio poreikiai bus patenkinti, bet ir maršrutinių taksi keleiviai bei automobilių vairuotojai pajus tokios kelionės malonumą ir dažniau važiuos su mumis,“ – sako vadovas.
Šiais autobusais planuojama vežti keleivius populiariausiu ir labiausiai apkrautu 37-uoju autobuso maršrutu.
„Planuojame, kad prireikus šie autobusai galės vežti žmones ir po masinių renginių „Žalgirio“ arenoje, – sako bendrovės Finansų tarnybos vadovė Edita Gudišauskienė. – Nuolat analizuojame keleivių srautus, parinkome optimalų maršrutą, kuriuo autobusai tikrai nevažiuos tušti. Sulaukėme komentarų, kad gal geriau vietoj tokių ilgų autobusų būtų geriau keli trumpi, bet dažniau važiuojantys, tačiau mažesni autobusai mums kainuotų triskart brangiau, nes reikėtų triskart daugiau pinigų atlyginimams, degalams, remontui.“