Ne vienas vairuotojas susidūręs su situacija, kai nepastebi ar per vėlai pastebi šalia pagrindinio žalio signalo nešviečiančią papildomą sekciją.
Tikimybė nepastebėti nedegančios papildomos sekcijos išauga tamsiu paros metu, esant blogoms oro sąlygoms. Kartais papildomą sekciją „uždengia“ per ryškiai šviečiantis pagrindinis žalias signalas.
Tikslinga žinoti, kad atskirai eismą reguliuojančios papildomos sekcijos paveldėtos iš SSRS laikų. SSRS savaip interpretavo 1968 m. Kelio ženklų ir signalų konvenciją ir taupymo tikslais vietoje atskirų šviesoforų su rodyklėmis numatė įrengti papildomas sekcijas. Net ir atgavus Nepriklausomybę Lietuvoje 1995 m. buvo patvirtintas Lietuvos standartas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“, kuris buvo nukopijuotas nuo analogiško rusiško standarto GOST ir kuriame leista dėl taupymo priežasčių naudoti papildomas sekcijas. Prireikė 22 m. po Nepriklausomybės atkūrimo, kol buvo atsisakyta šio ydingo eismo reguliavimo ir pereita prie europinės (ir pasaulinės) praktikos.
Vienintelis Kauno miestas dar prieš įsigaliojant naujoms šviesoforų įrengimo taisyklėms, nepaisė „taupymo tikslų“ ir 2005 m. – 2012 m. įrengė 9 sankryžas, kuriose posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais su rodyklėmis. Pirmoji tokia sankryža Kaune (ir Lietuvoje) 2005 m. buvo įrengta prie prekybos centro „Mega“.
Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose posūkiai jau reguliuojami atskirais šviesoforais. Tiesa, naujose šviesoforų įrengimo taisyklėse leista įrengti papildomas sekcijas posūkiui į dešinę, tačiau derinys, kai dega pagrindinio šviesoforo žalias signalas, o papildomos sekcijos signalas yra išjungtas, dėl saugumo yra draudžiamas.
Vienas tokių pavyzdžių – 2015 m. Kaune rekonstruota Šiaurės pr. – Sukilėlių pr. sankryža. Kairysis posūkis reguliuojamas atskirai nuo kitų krypčių, todėl jam įrengtas šviesoforas su rodyklėmis. Papildoma šviesoforo sekcija skirta papildomam dešiniojo posūkio reguliavimui, t.y. ji skirta tam, kad į dešinę būtų leidžiama sukti ne tik visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką, bet ir kurį laiką papildomai – užsidegus raudonam šviesoforo signalui.
Sankryžų rekonstrukcijos reikalauja nemažai lėšų, todėl jos atliekamos tik esant pagrįstoms priežastims – keičiant susidėvėjusią įrangą, eismo organizavimo tvarką ir pan. Todėl daugelis iki 2012 m. įrengtų sankryžų dar ilgai nebus rekonstruojamos.
Tačiau Kauno mieste gimė idėja, kaip be didelių lėšų patobulinti posūkių reguliavimą senose sankryžose, siekiant užtikrinti didesnį eismo saugumą. Tiesiog virš žalios rodyklės įrengiamos dar dvi sekcijos – raudona ir geltona. Šį mėnesį taip rekonstruota Raudondvario pl. sankryža su įvažiavimu į kelią Via Baltica. Video palyginimui – kaip buvo prieš ir kaip yra po rekonstrukcijos.