Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaune ruošiamasi viaduku sujungti K.Baršausko gatvę ir Pramonės prospektą

Didžiulius transporto srautus fiksuojanti ir pakankamu pralaidumu nepasižyminti vadinamoji VI forto žiedinė sankryža ateityje gali sulaukti kardinalių pokyčių. Labiausiai apkrautomis K.Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto kryptimis planuojama įrengti dviejų eismo juostų estakadą. Jau lapkričio 26 dieną visuomenei bus pristatyti projektiniai pasiūlymai.
K.Baršausko g. ir Pramonės pr. žiedinė sankryža
K.Baršausko g. ir Pramonės pr. žiedinė sankryža / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Su Gričiupio ir Petrašiūnų seniūnijomis besiribojantis vadinamasis VI forto žiedas jungia penkias intensyvaus eismo gatves – K.Baršausko, M.Riomerio, K.Baršausko (R.Kalantos g. kryptimi), Kovo 11-osios ir Pramonės prospektą.

Sankryža nepatenka į saugomų teritorijų registro žemėlapį.

Kauno miesto savivaldybės vizualizacija/K.Baršausko g. ir Pramonės pr. žiedinė sankryža: projekto vizualizacija
Kauno miesto savivaldybės vizualizacija/K.Baršausko g. ir Pramonės pr. žiedinė sankryža: projekto vizualizacija

„2017 metais atliktas žiedinės sankryžos modeliavimas parodė, kad didžiausi srautai yra K.Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto atšakose. Šiuo transporto mazgu intensyviai kursuoja ir viešasis transportas, o manevruodami troleibusai lėtina eismo judėjimą.

Senoji infrastruktūra neatitinka šiandieninių poreikių – susidaro spūstys, kyla avarinės situacijos. Be to, tokiose situacijose į aplinką išmetama daug teršalų. Šias problemas galėtų išspręsti dviejų lygių žiedinė sankryža“, – išplatintame Kauno miesto savivaldybės pranešime spaudai teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Intensyvus transporto mazgas

Įvertinus eismo pasiskirstymą nustatyta, kad vakarinio piko intensyvumas yra didesnis palyginti su rytinio – Pramonės prospekto atšakoje vidutinė maksimali automobilio prastova siekia 275 metrus, o K.Baršausko gatvėje – apie 126 metrai.

„Planuojama, kad pačioje žiedinėje sankryžoje vietoje trijų eismo juostų liktų dvi – taip būtų gerinamas eismo saugumas šioje vietoje. Viešojo transporto schemos keisti neplanuojama.

Įgyvendinus projektą būtų užtikrintas nenutrūkstamas eismo judėjimas abiem kryptimis tarp K.Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto. Be to, piko metu nuo žiedinės sankryžos būtų nukrauta didelė dalis transporto srauto“, – paaiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Dviejų eismo juostų viadukas

Projektuojama estakada iš K.Baršausko g. į Pramonės pr. – su skiriamąja 1,15 m pločio juosta tarp priešingų eismo krypčių. Vienos eismo juostos plotis siektų 3,25 m.

Aplink žiedinę sankryžą ir jos prieigas projektuojama šoninė skiriamoji 2,3 m pločio juosta, kurioje būtų įrengtas apšvietimas, kelio ženklai ir troleibusų kontaktinio tinklo atramos.

Taip pat šalia žiedinės sankryžos planuojama įrengti patogius pėsčiųjų ir dviračių takus.

Projektinių pasiūlymų viešinimas gyventojams vyks lapkričio 26 dieną 17 valandą nuotoliniu būdu (bit.ly/3ntwp2J).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?