Naujo korpuso atidarymo renginį trumpa kalba pradėjo autocentro vadovas Ąžuolas Volkas. Jis iškėlė eko-logiško (eko – gamtai draugiškas, logiškas – optimalų serviso procesų valdymą užtikrinantis) serviso idėją.
„Prieš dvidešimt trejus metus šioje vietoje buvo plynas laukas, kuriame stovėjo nedidelės automobilių dirbtuvėlės, kuriose per savaitę buvo galima suremontuoti penkis automobilius. Kiekvieną dieną dirbome taip, kad galėtumėm augti ir vystytis. Šiandieną centras užima daugiau kaip 4000 kvadratinių metrų teritoriją. Siekdami užtikrinti aukščiausią kokybę, diegiame pažangiausias technologijas, naudojame medžiagas ir įrenginius, kurie atitinka visus gamtosauginius reikalavimus. Mums svarbu kurti saugią aplinką darbuotojams, klientams ir visuomenei“, - sveikinimo kalboje sakė Ą. Volkas
Specialiai renginiui paruoštoje ekspozicijoje kiekvienas galėjo iš arčiau susipažinti su serviso veikla. Pristatyti veiklos principai, bei techniniai sprendimai, užtikrinantys kokybišką, klientų pripažinimo sulaukusio autocentro darbą. Įmonės atstovas pristatė specialiai įmonei pritaikytą, darbo procesų planavimui ir verslo valdymui naudojamą elektroninę apskaitos sistemą „Optimum“. Ją naudojant užtikrinama komunikacijos darna, o kiekvienas procesas yra griežtai kontroliuojamas. Šiame procese dalyvauti gali ir klientas – įmonės internetiniame puslapyje įvedęs reikiamus duomenis gali stebėti darbų eigą. Be to, automobilių priežiūros ir remonto centras „Autofortas“ jau daugelį metų bendradarbiauja su didžiausiomis draudimo kompanijomis. Sėkmingai naudoja „Audatex“ ir „Eurotax“ žalų vertinimo programas, kurios leidžia užtikrinti, kad atliekamų darbų kainos būtų paskaičiuojamos teisingai ir tiksliai.
Įmonėje dirbantys ekspertai leido iš arčiau susipažinti su automobilių dažymo specifika – pradedant spalvų parinkimu ir baigiant automobilių detalių dažymu. Renginio metu buvo galima pamatyti, kokie techniniai sprendimai taikomi siekiant užtikrinti kokybišką ir greitą darbą. UAB „Autofortas“ yra vienas iš nedaugelio nepriklausomų autoservisų, kurie automobilių dažymui naudoja vandens pagrindo dažus.
UAB „Silda“ atstovo Simono Kučinsko teigimu, Lietuvoje galioja laikinųjų organinių darinių direktyva, draudžianti automobilių dažymo procesuose naudoti aplinkai kenksmingus dažus. Vis dėlto, tik pavienės įmonės į nustatytą tvarką žvelgia atsakingai. Kiti, siekdami sutaupyti, ir toliau naudoja kenksmingus, gamtą teršiančius skiediklinius dažus. Svarbu suprasti, kad vandeniniai dažai nuo žalingo poveikio apsaugo ne tik gamtą, bet ir nekelia pavojaus juos naudojančių darbuotojų sveikatai.
Bene daugiausiai dėmesio sulaukė autocentre naudojamo ultragarsinio kėbulų patikros stendo demonstracija. Atskleistas darbų atlikimo principas naudojant modernią „Blackhawk Shark 3“ ir „Blackhawk Korec“ geometrijos atstatymo sistemą.
Įmonės vadovo teigimu, siekiant užtikrinti sėkmingą automobilių serviso veiklą, visų svarbiausia yra laikytis aukščiausių kokybės reikalavimų ir atsakingai vertinti kliento pasitikėjimą. Būtent noras užtikrinti aukščiausią kokybę nulėmė tai, jog centro veikloje naudojamos tik gamtosauginius reikalavimus atitinkančias priemonės. Naujo korpuso atidarymas tik patvirtina, jog ir klientai pritaria centro veiklos principams.
„Klientai yra reiklūs ir puikiai supranta kokybiškos paslaugos prasmę. Šiuo požiūriu sparčiai vejamės Vakarų Europos šalis. Mūsų išskirtinumas – teigiamas požiūris į klientą. Svarbiausia suteikti aukštos kokybės paslaugą. Sėkmingos veiklos įrodymas – klientų gausa. Tai lėmė sprendimą žengti drąsų ir svarbų žingsnį – atidaryti naują korpusą. Automobilių remonto rinkoje išlieka tik geriausi. Gaila, kad nelegaliai veikiantys „servisai“ daro didelę įtaką legalių įmonių veiklai. Svarbu suprasti, kad renkantis tokį servisą, kiekvienas rizikuoja gauti nekokybišką paslaugą“, - teigė Ą. Volkas
AB „Lietuvos draudimas“ atstovų teigimu, klientams, patyrusiems žalą, patogiausia kreiptis į draudimo kompanijos siūlomą partnerį. Visų pirma, tai užtikrina sklandų darbą, o klientui nereikia rūpintis proceso eiga. Įforminus draudiminį įvykį, darbų administravimo naštą perima draudimo kompanija, kuri gali sėkmingai bendrauti su remonto paslaugas teikiančia įmone.
Išsakytai minčiai pritaria ir UAB „If“ draudimo paslaugas teikiančios įmonės atstovas. Jis tikina, kad pasirinkus draudimo kompanijos rekomenduojamą partnerį yra užtikrinamas sklandus procesas. Draudimo kompanijos savo partneriams kelia itin aukštus reikalavimus, todėl tai yra tam tikra garantija, kad visi remonto darbai bus atlikti kokybiškai. Net jeigu kiltų nesklandumų, klientas nėra paliekamas vienas – draudimo ir remonto paslaugas teikiančios įmonės, sėkmingai komunikuodamos tarpusavyje gali užtikrinti greitą problemos sprendimą. Pašnekovas pastebi, kad per paskutiniuosius metus vis daugiau klientų renkasi ne draudimo išmoką, bet kompanijos partnerį.
„Autofortas“ yra sudaręs sutartį su „Kauno techninės apžiūros centru“, todėl turi galimybę atlikti naudotos transporto priemonės atitikties įvertinimą. Nuolat atnaujina darbuotojų kompetencijas, bendradarbiauja su Kauno technologijų universitetu. Universiteto studentams šiemet bus suteikta galimybė atlikti praktiką ir mokytis iš geriausių ekspertų.
Paklaustas apie ateities planus įmonės vadovas atskleidė, jog netolimoje ateityje UAB „Autofortas“ veiklą ruošiasi išplėsti ir į kitus miestus.
„Verslas tai – kasdienė kova už klientą. Būtent jų įvertinimas pats svarbiausias. Prieš dvidešimt trejus metus pradėjęs veiklą nė nesvajojau, kad automobilių remonto sritis pasieks tokias technologines aukštumas. Galime pasidžiaugti, kad kokybiškos remonto paslaugos šiandien prieinamos kiekvienam automobilio savininkui. Šiuo metu darau tai, ką visada svajojau. Šis verslas sujungia man svarbius dalykus – organizacinius sugebėjimus ir pomėgį automobiliams...“ , - mintimis dalijosi Ą. Volkas