„Kartais sprendimai turi būti greiti ir nepopuliarūs, bet turime atsižvelgti ir į keleivių interesus. Matome, kad daliai keleivių šis sprendimas gali sukelti nepatogumų ir viliamės, kad toks kompromisas padės palengvinti 51 maršruto keleivių perėjimą į kitas miesto transporto alternatyvas“, – kalbėjo vežėjų atstovas Mindaugas Sakalauskas.
Per spalio mėnesį bus išanalizuota situacija ir miestiečiams pateiktos alternatyvos keliauti visuomeniniu transportu 51 maršruto trasoje.
„Per šį laiką miestas turės galimybę peržiūrėti maršrutus, išanalizuoti situaciją ir pateikti kauniečiams alternatyvą. Kauniečiais bus pasirūpinta tinkamai“, – minėjo pašnekovas.
Kaip buvo pranešta anksčiau šiuo žingsniu siekiama, kad maršrutinių taksi veikla Kaune taptų nenuostolinga.
„Darome viską, kad galėtume toliau tęsti darbą maršrutiniais taksi Kauno mieste. Norime pabrėžti, kad maršrutiniai taksi nėra finansuojami iš savivaldybės ir turi išlaikyti save patys. Matome, kad komercinis transportas socialinės paslaugos teikti tokiomis sąlygomis negali. Ne kartą kalbėjome su miesto atstovais, darėme viską, kad maršrutiniai taksi taptų miesto visuomeninio transporto dalimi. Deja, to padaryti nepavyksta, kai partneriai nenori to paties. Nematydami perspektyvos turime peržiūrėti maršrutus ir nerentabilių atsisakyti. Sprendimas nėra lengvas, bet jis, deja, būtinas“, – pasakojo vežėjų atstovas.
Iki lapkričio 1 dienos (imtinai) 51 maršruto mikroautobusai važiuos įprastomis trasomis, jų grafikus galima rasti čia.