Dvidešimt vieną dieną UAB „Kauno autobusai“ specialistai, mechanikai ir vairuotojai bandys šį lenkišką autobusą, įvertins pastarojo technines galimybes bei eksploatacijos ypatumus.
Autobusas šimtui kilometrų sunaudojo apie 40 l degalų.
Pasak anksčiau šį modelį išbandžiusių sostinės vežėjų atstovų, šis autobusas šimtui kilometrų sunaudojo apie 40 l degalų. Mūsų eksploatuojamų autobusų vidutinės kuro sąnaudos žiemą – 47–48 litrai šimtui kilometrų. Kaip ir pabrėžia pats gamintojas, naujasis modelis gerokai ekonomiškesnis.
Būtina paminėti ir technines charakteristikas: „Solaris Urbino 12“ yra 12 m ilgio, turi 32 sėdimas ir 68 stovimas vietas. Po variklio gaubtu – šešių cilindrų dyzelinis, Euro 6 standartus atitinkantis, 250 AG „Cummins ISB6.7 E6 250B” variklis, kurio galią ratams perduoda automatinė „Voith Diwa 6” pavarų dėžė.
Itin erdvus, šviesus, keleiviams patogus autobuso salonas, sklandus automatinės pavarų dėžės darbas, efektyvi ir patogi klimato kontrolės sistema, patogi vairuotojo vieta – taip apie naująjį modelį atsiliepė jį jau išbandę vairuotojai.
Autobuse įrengtos kokybiškos, geros raiškos vaizdo kameros, kurios palengvina darbą vairuotojui. Išbandžiusieji šį modelį tikino, jog variklis dirba tykiai, o 250 AG turinčio variklio sukinėtis miesto gatvėmis visiškai pakanka.
„Per artimiausius 2–3 metus planuojame atnaujinti transporto parką. Ketiname įsigyti apie 155 transporto priemones, todėl privalome pirmiausiai jas išbandyti, įsitikinti ar jos atitinka mūsų ir keleivių keliamus reikalavimus. Pildyti savo transporto parką ketiname tik saugiomis, komfortiškomis ir didelių eksploatacinių kaštų nereikalaujančiomis transporto priemonėmis“, – teigė bendrovės technikos direktorius Remigijus Locaitis.
Naujasis autobusas Kaune kursuos vasario 19 – kovo 10 dienomis. Šiandien jis jau veža keleivius 39-uoju maršrutu.