Ilgieji troleibusai, nudažyti kauniečiams jau įprasta žalia spalva, paeiliui išvažiuoja į miesto gatves. Šie troleibusai keleivius veš 1-uoju, 7-uoju, 11-uoju, 13-uoju, 14-uoju, 15-uoju ir 16-uoju maršrutais. Tikimasi, kad šie talpūs troleibusai pagreitins keleivių srautus piko metu.
Tikimasi, kad šie talpūs troleibusai pagreitins keleivių srautus piko metu.
Įsigytos transporto priemonės – žemagrindės. Tai palengvins įlipimą bei išlipimą iš transporto priemonės, pagreitins keleivių judėjimo troleibuse srautą.
Troleibusuose yra 42 sėdimos vietos bei įrengta elektrinė rampa, palengvinsianti neįgaliųjų su vėžimėliais judėjimą viešuoju transportu. Troleibusai nėra nauji, tačiau bendrovės specialistų teigimu jų būklė yra gera.
Tai – pirmieji troleibusai Kaune su autonomine eiga: troleibusuose sumontuoti 3 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurie, reikalui esant, leis apvažiuoti kliūtis ar pakeisti maršruto kryptį be kontaktinio tinklo pagalbos.
Iš viso UAB „Kauno autobusai“ šiuo metu eksploatuoja 149 troleibusus.
Ši transporto priemonė per savo tarnavimo laiką nuvažiuoja net iki 2 mln. km., o kas 300 tūkst. km jiems atliekamas kapitalinis remontas. Ateityje ketinama senąsias „Škoda“ markės transporto priemones pakeisti naujomis.
Kiekvieną darbo dieną vežti keleivių į Kauno gatves išvažiuoja 121 troleibusas. Per metus troleibusai vidutiniškai nuvažiuoja apie 8,6 mln. km bei perveža apie 34 mln. keleivių.
Bendrovė nuosekliai investuoja ir į troleibusų linijos kontaktinį tinklą. Jo ilgis siekia net 126 kilometrus. Per pastaruosius kelis metus kontaktinis tinklas buvo ir naujai plečiamas: Vytauto pr. – Parodos kalnas – K.Petrausko g. 4,8 km, Juozapavičiaus pr. 5 km, Vaidoto g. 3,5 km. Ateityje ketinama ir toliau modernizuoti Kauno miesto centrinės dalies troleibusų linijų kontaktinį tinklą, rekonstruoti svarbiausias sankryžas, atnaujinti seniausias elektros pastotes.