Keičiami traukinių reisai: būtiniausi išliks, pokyčiai daromi ne tik dėl karantino

„Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“, atsižvelgdama į situaciją dėl COVID-19 viruso, nuo kovo 29 d., sekmadienio, optimizuoja vietinių traukinių reisus. Pokyčių tvarkaraščiuose bus ir dėl įvedamo vasaros laiko, rašoma pranešime.
Traukiniai
Traukiniai / Lietuvos geležinkelių nuotr.

„Pasikeitusios aplinkybės stiprią įtaką padarė ir mūsų veiklai – keleivių srautai pastarąją savaitę krito 75 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiuo metu žmonės atideda ar atsisako nemažos dalies kelionių, todėl nuo šio sekmadienio, kovo 29 d., optimizuojame traukinių reisų skaičių: iš esamų 226 laikinai stabdome trečdalį – 76. Svarbu tai, kad susisiekimas traukiniais tarp miestų nenutrūks – tik bus retesnis. Tai ypač aktualu šiuo metu, kai kiti vežėjai sustabdė tarpmiestinius reisus“, – teigia „LG keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.

Pasak L. Baužio, pokyčiai daromi atsižvelgiant į pakitusį gyvenimo ritmą – pavyzdžiui, laikinai stabdomi ekspresai arba vėlyvieji reisai, skirti grįžti namo po pramogų, tačiau paliekamas būtinasis susisiekimas – galimybė pasiekti darbą, gydymo įstaigas, maisto parduotuves ar vaistines.

„Optimizuojant maršrutus, kolegų, dirbančių traukiniuose, darbo vietos bus išsaugotos. Susitelksime ir laikysimės, kol padėtis šalyje stabilizuosis. Suprantame, kad šioje neeilinėje situacijoje svarbu padėti kolegoms, kurie, gyvenimui stojus į vėžes, vėl grįš prie įprastų mūsų klientų kelionių“, – sako. L. Baužys.

Keleiviai raginami atkreipti dėmesį ir į vasaros laiko įvedimą – dėl jo nuo kovo 29 d. koreguosis dalies maršrutų grafikai; be to, keletas pakeitimų įgyvendinami, atsižvelgiant į keleivių pageidavimus. Konkretūs tvarkaraščių pokyčiai – tiek dėl reisų mažinimo, tiek dėl vasaros laiko įvedimo – kovo 27 d., penktadienį, bus paskelbti internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt. Joje viešinamos visos aktualios naujienos, taip pat pristatomi prevenciniai veiksmai, kurių imasi bendrovė.

„Maksimaliai rūpinamės klientų ir savo darbuotojų saugumu: stotys ir traukiniai dezinfekcinėmis priemonėmis nuodugniai valomi bent kartą per dieną; populiariausių maršrutų traukiniuose liečiami paviršiai dezinfekciniu skysčiu papildomai valomi po kiekvieno reiso“, – pasakoja L. Baužys.

Bendrovė taiko ir daugiau prevencinių priemonių: traukiniuose yra daug laisvos erdvės, bet papildomai užtikrinama, kad keleiviai vienas nuo kito sėdėtų per saugų vieno metro atstumą. Laikinai sustabdyti maisto produktų ir bilietų pardavimai traukiniuose; juos įsigyti galima internetu ir kasose, atsiskaitant mokėjimo kortelėmis. Taip pat ribojami žmonių srautai Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių geležinkelių stotyse, į jas įleidžiant tik klientus, turinčius bilietus ar planuojančius juos įsigyti ir keliauti.

Visos stotys ir traukiniai dažniau ir ilgiau vėdinami. Taip pat peržiūrimas stočių darbo laikas, svarstomi galimi jo sutrumpinimai. Apie visus pokyčius keleiviai bus informuojami internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt, „Lietuvos geležinkelių“ feisbuko paskyroje ir informacijos centro telefonu +370 700 55 111.

VIDEO: Pamatykite, kaip dezinfekuojami traukiniai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis