Keičiasi vairuotojų atsakomybės draudimo žaliosios kortelės forma ir spalva

Nuo liepos 1 dienos keisis privalomojo civilinės atsakomybės draudimo dokumento vykstant į užsienį – vadinamosios žaliosios kortelės (angl. Green Card) – forma ir spalva. Kirtus Lietuvos sieną, pakaks žaliosios kortelės dokumentą turėti atspausdintą ant balto popieriaus lapo.
„Kalėdų senelis ir vasara“: kelionė iš Vilniaus iki Helsinkio
„Kalėdų senelis ir vasara“: kelionė iš Vilniaus iki Helsinkio / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Iki šiol šis dokumentas galiojo tik specialaus žalsvo blanko formoje. Tokia galimybė įteisinta visose valstybėse, kuriose veikia žaliosios kortelės sistema, pranešė Lietuvos transporto priemonių draudikų biuras.

„Žalioji kortelė kiekvienoje valstybių suteikia tokią draudimo apsaugą, kokios reikalauja tos šalies teisės aktai. Tai yra privalomas dokumentas, kurį reikia turėti kiekvienam į užsienį vykstančiam vairuotojui. Nors žalioji kortelė netenka savo išskirtinės blanko spalvos, jos formatas nesikeičia, tik yra pritaikomas patogesniam spausdinimui“, – pranešime sakė Transporto priemonių draudikų biuro direktorius Algimantas Križinauskas.

Pasak jo, nuo liepos sudarius privalomojo draudimo sutartį arba pametus draudimo dokumentus, nebereikės rūpintis jos atsiėmimu. Vairuotojai gaus ją elektroniniu paštu ir galės atsispausdinti ant švaraus balto popieriaus lapo.

Neturintiems galimybės dokumento atsispausdinti, draudikai žaliąją kortelę atsiųs paštu arba įteiks, atvykus į skyrių.

A.Križinauskas pabrėžė, kad užsienio valstybėse tikrinantiems pareigūnams žalioji kortelė turi būti pateikiama ne elektronine, bet popierine forma, dokumento, tekstas turi būti aiškiai įskaitomas, neišteptas spausdintuvo rašalu. Kita dokumento pusė turi būti tuščia, kitaip jis gali būti pripažintas negaliojančiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis