„Giulietta“ turės 235 AG
Hečbekas „Giulietta QV“ pasiskolino jėgainę iš 4C. 1,75 l darbinio tūrio variklis išvysto 240 AG ir 340 Nm, o galią į priekinius ratus perduos automatinė šešių pavarų greičių dėžė.
Gamintojas teigia, kad „Alfa Romeo Giulietta QV“ iki 100 km/val įsibėgės per 6,6 sek. ir pasieks maksimalų 240 km/val. greitį. „Karštasis hečbekas“, į kurį lygiuojasi visi kiti – „Volkswagen Golf VII“. Jis išvysto 220 AG, iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,5 sek. ir pasiekia 245 km/val. greitį.
„Giulietta“ taip pat gaus keletą eksterjero atnaujinimų. Didesni išmetimo vamzdžiai, 17 bei 18 colių skersmens ratlankiai, o pro juos gerai matomi „Brembo“ stabdžių apkabos ir diskai (320 mm skersmens). Minimaliai nuo standartinės versijos skirsis ir veidrodėliai, radiatoriaus grotelės, durų rankenėlės bei priešrūkinių žibintų apvadai.
„Giulietta Quadrifolgio Verde“ salone – atnaujintas prietaisų skydelis bei „Alcantara“ oda dengtos sėdynės, baltais fragmentais papuoštas vairas bei dar keletas smulkmenų.
„Alfa Romeo“ taip pat išleis 500 specialių „Giulietta“ modelių, skirtų paminėti šio prekės ženklo šešiasdešimtajam gimtadieniui. Jie turės anglies pluošto apdailos detalių, išskirtinius 18 colių skersmens ratlankius, o išorė bus nudažyta viena iš trijų spalvų: „Alfa Red“, „Competizione Red“ arba „Magnesio Grey“.
„MiTo QV“ atnaujinimai tik išoriniai
Tik kosmetinius atnaujinimus gavęs „MiTo QV“ turės tą patį 1,4 l darbinio tūrio variklį su turbina, išvystantį 170 AG. 0-100 km/val. – per 7,3 sek., o maksimalus greitis – 219 km/val.
„Alfa Romeo“ tikina, kad „MiTo QV“ buvo kurtas daug mąstant apie ekonomiją. Kur gi ne. Na, gamintojas teigia, kad „MultiAir“ varikliu aprūpintas modelis vidutiniškai suvartos 5,4 l/100 km degalų ir aplinką užterš 124 g/km CO2 emisija.
Pagrindiniai atnaujinimai yra išorėje: atnaujintas galinis spoileris, daugiau aliuminio detalių ir 17 colių skersmens ratlankiai, kurie subtiliai paslepia raudonas stabdžių apkabas.