„Strategic Vision“ tyrėjai ieško modernių, ryškių bei veržlių prekinių ženklų ir produktų. Skiriant balus prekiniams ženklams ir transporto priemonėms svarbiausią vaidmenį vaidina vartotojų atsiliepimai.
„Iššūkių dvasios kupini „Kia“ produktai, nurungę konkurentus, pasižymintys išskirtiniu dizainu, aukščiausios klasės valdymo savybėmis, „cutting-edge“ technologija, turi išties išskirtinę vertę,“ – sakė KIA pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Michael Sprague.
„Strategic Vision“ atlikto „Total Quality Index Study“ tyrimo rezultatai yra akivaizdus „Kia“ progreso, kurį kompanijai pavyko pasiekti dėl ilgalaikio prekinio ženklo stiprinimo strategijos, nukreiptos į kokybę ir klientų pasitenkinimą, rezultatas,“ – pridūrė jis.
Tam, kad išrinktų šių metų „Total Quality“ laimėtojus, „Strategic Vision“ bendrovė apklausė daugiau negu 38 tūkstančius naujų automobilių savininkų. „Total Quality“ reitingas suteikiamas atsižvelgiant į automobilio patikimumą, vairavimo įspūdžius ir kitas emocijas, kurias patiria automobilių savininkai.
„Strategic Vision“ analizuoja tiek holistinius, tiek realius, kokybei įtaką darančius aspektus,“ – teigė „Strategic Vision“ vyresnysis viceprezidentas Christopher Chaney.
„Kia“ gali pasigirti žemiausiu vartotojams kylančių problemų nusipirkus automobilį, procentu ir labai aukštais balais, vertinant automobilio išvaizdą, stilingai ir kruopščiai išbaigtą interjerą. Vienais iš aukščiausių balų klientai įvertino ir saugumą“, – sakė Ch.Chaney.