Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kia“ mina į ateitį nauju „Electric Bicycle“ elektriniu dviračiu

„Kia Motors“ žengė dar vieną žingsnį link ekologiškos mobilios ateities. Ženevos automobilių parodoje kompanija pristatė du naujausius, nuliniu emisijų kiekiu pasižyminčius prototipus, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Elektrinis „Kia“ dviratis
Elektrinis „Kia“ dviratis / „Kia” nuotr.

Pateisindamas „Kia“ devizą – „galia nustebinti“ – naujasis „Kia Electric Bicycle“ (KEB) elektrinis dviratis (abi versijos: „City“ ir MTB) žada išties smagų pasivažinėjimą, nes turi galingą elektrinį variklį bei pasižymi dizaino, gamybos ir techninėmis naujovėmis.

Galiniu ratu varomas KEB dvirtatis turi 250 vatų elektrinį variklį, išvystantį 45 Nm sukimo momentą, bei 36 voltų 10 amperų lengvai įkraunamą ličio jonų bateriją. „City“ modelis ypač tiks priemiesčių gyventojams, nes naudojantis 4 valandas pakrauta baterija jis gali nuvažiuoti apie 40 km.

„Kia Venture Business Development Team“ komandos „Namyang R&D“ centre Korėjoje sukurtas KEB dviratis turi modernų monokoko metalinį rėmą, kuris atrodo tarsi anglies pluošto rėmas, tačiau yra pagamintas pagal naujausias metalo štampavimo technologijas ir suvirintas automatizuotų robotų. Taigi, jis atitinka automobilių pramonės kokybės standartus.

Pažangi metalo štampavimo technologija yra naujas gamybos metodas, sukurtas „Namyang R&D“ centre. Suspaudus abi rėmui skirtas gaminti metalo lakšto puses, rėmas patenka į automatizuotų robotų „rankas“, kurios jį suvirina. Taip užtikrinama vienoda nuolatinė kokybė. Toks rėmas yra visiška priešingybė įprasto dviračio rėmui, kuris paprastai gaminamas hidroformavimo būdu, pasižyminčiu gamybos proceso sudėtingumu ir dideliais kaštais.

„Kia” nuotr./Elektrinis „Kia“ dviratis
„Kia” nuotr./Elektrinis „Kia“ dviratis

Šie gamybos metodai suteikė „Kia“ didesnę laisvę dizaino kūrimui: nuo savitų paviršiaus detalių iki unikalaus struktūrinio dizaino. Taip pat atsirado platesnės galimybės rinktis metalą. Rėmo gamybai gali būti naudojamas aliuminis, itin tvirtas plienas arba nerūdijantis plienas.

Abu modeliai, tiek „City“, tiek MTB turi tą patį ratus sukantį mechanizmą ir bateriją, tokia sistema sveria apie 20 kg ir gali išvystyti didžiausią 25 km/h greitį, atitinkantį ES reglamentus.

„City“ modelis pasižymi universaliu dizainu, turi gale montuojamą bateriją, 28 colių ratus ir purvasargius. MTB turi 100 mm „Rock Shock“ priekines šakes, per vidurį montuojamą bateriją bei 26 colių ratus, „apautus“ universaliomis padangomis. Šis modelis spinduliuoja jaunatviškumu ir sportiškumu.

Dviejų prototipų KEB modelių rėmai, elektriniai varikliai ir baterijos buvo pagamintos Korėjoje, o stabdžių ir pavarų sistema – Japonijoje, „Shimano“ gamykloje. Tačiau galutinia surinkimo darbai atlikti Vokietijoje.

„Kia Motors Corporation“ atidžiai stebės žmonių ir žiniasklaidos reakciją į naująjį „Kia Electric Bicycle“ dviratį. Savo pirmąjį dviratį Korėjoje kompanija pagamino prieš 70 metų – 1944 m. Dviračiai ir jų dalys buvo pirmieji šios kompanijos gaminami produktai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos