Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Kia“ parodė naują „Ceed“ modelį, kurį pristatys Ženevoje, ir pakoregavo jo pavadinimą

„Kia Motors” prieš pasaulinį debiutą Ženevos automobilių parodoje atskleidė daugiau informacijos apie naują, jau trečios kartos „Ceed“ modelį. Jis yra sukurtas, tobulintas ir bus gaminamas Europoje.
Naujoji „Kia Cee'd“
Naujoji „Kia Cee'd“, Ceed / KIA nuotr.
Temos: 2 KIA „KIA Cee'd“

Nuo pat pirmosios „Kia cee‘d“ kartos, kai jis buvo pradėtas gaminti naujai pastatytoje gamykloje Slovakijoje 2006 metų gruodį, buvo pagaminta 1,28 milijono šių automobilių. Atnaujintas automobilio pavadinimas – iš cee‘d pervadintas Ceed – dabar simbolizuoja Community of Europe with European Design žodžių santrauką (Europos bendrija ir europietiškas dizainas). Antros kartos automobilių, kurių gamyba prasidėjo 2012 metais, buvo pagaminta 640 000. Pristačius naujos kartos modelį tikimasi gerokai padidinti „KIA“ automobilių pardavimus Europos rinkoje.

Kaip ir jo pirmtakai, automobilis buvo sukurtas, sukonstruotas ir ištobulintas Frankfurte įsikūrusiame „Kia Europe“ padalinyje. Jis bus gaminamas Žilina gamykloje Slovakijoje, ten pat, kur gaminami ir „Venga“ bei „Sportage“ modeliai.

Michaelas Cole'as, „Kia Motors Europe“ vadovas sako: „Jau daugiau kaip dešimt metų „Kia Ceed“ yra kertinis modelis, nuo kurio priklauso „KIA“ automobilių pardavimo dinamika Europos rinkoje. Automobilis sukurtas specialiai Europos pirkėjams ir nuo 2006 metų, kai buvo pirmą kartą pristatytas Europoje, tapo lūžio tašku „KIA“ koncernui.“

Naujasis modelis publikai pirmą kartą bus parodytas kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje, kur visuomenei bus pristatytas ir antras kėbulo tipas. Penkių durų hečbekas bus pradėtas gaminti gegužės mėnesį. Naujasis „Ceed“ prekybos salonus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį išskirtinai tik Europos rinkoje.

2017 metais kompaktinės klasės automobiliai sudarė net 22 proc. visos naujų automobilių rinkos Europoje ir yra viena iš dviejų didžiausių automobilių klasių. Dabartinis „Ceed“ modelis sudaro 16 proc. visų „KIA“ automobilių pardavimų Europoje ir nuo 2012 m. kartu su „Sportage“ buvo du populiariausi šio gamintojo modeliai Europos rinkoje.

M.Cole'as komentuoja: „2006 m. „KIA” Europos rinkoje užėmė vos 1,5 proc. naujų automobilių rinkos. 2017 m. mūsų rinkos dalis siekė 3 proc. Po to, kai rinkoje debiutavo „Ceed“ modelis, „KIA“ pardavimai Europoje padidėjo daugiau kaip du kartus, nuo 225 000 vnt. 2006 m. iki 472 000 vnt. 2017 m. Mes siekiame, kad per metus būtų parduodama ne mažiau kaip po 500 000 automobilių kasmet. „Ceed“ modelių šeima turėtų toliau sėkmingai augti ir populiarėti ir padės „KIA“ kompanijai didinti savo rinkos vertę dar daug metų bei išliks vienu populiariausių mūsų kompanijos produktų.“

Tapo atletiškesnis

Naujasis „Kia Ceed” buvo sukurtas Europos dizaino centre Frankfurte, Vokietijoje, prižiūrint ir vadovaujant Europos dizaino skyriaus vadovui Gregory Guillaume'ui ir vyriausiajam koncerno dizaineriui Peteriui Schreyeriui. Įkvėptas sportiško ir emocingo „Stinger“ modelio, naujasis „Ceed“ atrodo pasitikintis savimi – emocionalus ir užtikrintas.

Žemesnis, platesnis ir ilgesnis negu jo pirmtakas, naujasis „Ceed“ pasižymi atletišku siluetu. Tiesios linijos keičia užapvalintus pirmtako kampus bei turi platesnę „tigro nosies“ radiatoriaus aušinimo grotelių angą priekyje ir žemesnes oro aušinimo angas bei griežtas linijas.

Naujasis modelis turi „ledo kubelių“ formos LED dienos šviesos žibintus jau standartinėje komplektacijoje, kurie anksčiau buvo siūlomi tik GT ir „GT-Line“ modeliams. Profilyje dominuoja aštrios tiesios linijos ir masyvus variklio dangtis. Langų linija naujame modelyje yra tiesi ir lygi. Naujame modelyje galinis statramstis yra platus ir tai tampa visų naujausių „KIA“ modelių bruožu. Gale naujos formos LED galiniai žibintai yra geriau matomi ir lengviau atpažįstami. Integruotas galinis oro aptakas automobiliui suteikia subtilų ir stabilaus automobilio įvaizdį.

Nuo pat premjeros penkių durų hečbeką bus galima įsigyti nudažyta viena iš 12 siūlomų kėbulo spalvų. Siūloma plati lengvojo lydinio ratlankių gama, galima rinktis nuo 15 iki 17 colių ratlankius, kai kurie jų dažyti dviem atspalviais.

Viduje naujasis „Ceed“ yra ergonomiškas kaip niekada anksčiau, viduje naudojamos aukštesnės kokybės medžiagos. Salono architektūra, kuri buvo naudojama naujausiuose „KIA“ modeliuose, dabar bus naudojama ir naujos kartos „Ceed“. Salone dominuoja horizontalios linijos, tai suteikia automobiliui daugiau erdvės ir neapkrauna centrinės konsolės. Toks dizainas suteikia ir daugiau erdvės priekyje sėdinčių kojoms bei pagerina matomumą.

Centrinė konsolė padalinta į dvi dalis – iškilęs centrinis lietimui jautrus ekranas ir žemesnioji dalis, kur išdėstytas audio ir klimato kontrolės sistemų valdymas. Centrinė konsolė orientuota į vairuotoją ir tai leidžia lengviau naudotis prietaisais vairuojant. Automobilio salone naudojama daugiau malonių liesti minkštų medžiagų, suteikiančių automobiliui daugiau prabangos. Kai kurie paviršiai yra metalizuoti ar chromuoti, o pirkėjai galės rinktis iš gausaus medžiagų, sintetinės ir natūralios odos medžiagų. Oda aptrauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtis siūlomi už papildomą kainą.

Automobilis gaminamas ant naujos „KIA“ kompanijos „K2“ platformos, o naujasis „Ceed“ yra 20 mm platesnis (1800 mm), 23 mm žemesnis (1447 mm), negu jo pirmtakas. Ratų bazė išliko nepakitusi – 2650 mm. Naujojo modelio kabina orientuota į galą. Naujo modelio priekis nuo ratų ašies išsikišęs 20 mm mažiau (880 mm), o galas nuo galinės ašies – 20 mm daugiau (780 mm) negu ankstesnis modelis. Naujas „Ceed“ turės didesnę bagažinę – net 395 l talpos, salone bus daugiau vietos gale sėdinčių pečiams, priekyje sėdintys turės daugiau vietos galvos lygyje bei sėdės žemiau.

Sukurtas Europos keliams

Naujasis „Ceed“ sukurtas išskirtinai Europos keliams ir turint omenyje Europos pirkėjus. Važiavimo ir valdymo savybės pagerintos, palyginus su ankstesniu modeliu, dabar automobilis tapo dinamiškesnis ir geriau valdomas. Visiškai nepriklausoma pakaba suteiks vairuotojams tikslesnį ir aštresnį valdymą. Be to, buvo pakeistos ir spyruoklės, ir amortizatoriai, o vairo mechanizmas tapo aštresnis. Kuriant automobilį jis buvo bandomas įvairiausiuose Europos keliuose ir bus komfortiškas, tačiau suteiks vairuotojams užtikrintumo posūkiuose ir stabilumo greitkeliuose.

Dyzelių dar neatsisako

Naująjį „Ceed“ pirkėjai galės rinktis su įvairiais varikliais, priklausomai nuo jų poreikių. Benzininių variklių gamoje galima bus rasti modernizuotą populiarųjį „KIA“ 1,0 l T-GDi (benzininį variklį su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu), kuris išvysto 120 AG bei 1,4 l T-GDi. Jis pakeis ankstesnį 1,6 l GDI variklį. Naujasis „Kappa“ 1,4 l T-GDi variklis siekia 140 AG, 4 proc. daugiau nei ankstesnis variklis. Variklis su turbina pasižymi didesne trauka platesniame variklio darbo diapazone, negu ankstesnis atmosferinis, be to, jis ekologiškesnis. 100 AG 1,4 l MPi (daugiataškis įpurškimas) variklis taip pat bus montuojamas į naujus modelius.

Naujasis „Ceed“ bus siūlomas ir su dyzeliniais varikliais. Visiškai naujas „KIA“ dyzelinis „U3“ variklis sukurtas, kad atitiktų sugriežtintus ekologijos reikalavimus ir atitinka naujausias Euro 6d TEMP ekologijos normas. Naujasis 1,6 l „U3” CRDi (common-rail direct injection) naudoja specialią SCR (Selective Catalytic Reduction) technologiją, kuri aktyviai tikrina ir prireikus mažina emisijas. Naujasis variklis išmeta mažiau anglies dioksido, kietųjų dalelių ir NOx, palyginus su ankstesniais „KIA“ dyzeliniais varikliais. Jis siūlomas kelių modifikacijų (115 ir 136 AG) bei siekia 280 Nm sukimo momentą. Tokie automobiliai į atmosferą išmes mažiau kaip 110 g/km anglies dvideginio vadovaujantis naująja išmetimo ir degalų suvartojimo testavimo metodika WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).

Kiekvienas variklis bus montuojamas su 6 pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis. Naujieji 1,4 l T-GDi ir 1,6 l CRDi varikliai galės būti komplektuojami ir su 7 pavarų automatinėmis greičių dėžėmis su dviguba sankaba.

Technologinės inovacijos

Naujasis „Kia Ceed“ pasižymi inovacijų gausa ir tai daro jį vienu technologiškiausių automobilių savo klasėje.

Viduje gausu naujausių technologijų, kurios gerina komfortą ir suteikia jaukumo keleiviams. Tarsi kabantis ore centrinis lietimui jautrus ekranas gali būti nuo 5,0 iki 8,0 colių skersmens. Įmanoma užsisakyti ir aukščiausios kokybės JBL „Premium sound“ garso sistemą su „Clari-Fi“ garso atkūrimo technologija. Jau standartinėje komplektacijoje yra „Bluetooth“ technologija, automatinės šviesos bei beraktė užvedimo bei atrakinimo sistema.

Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija leis vairuotojams pasirinkti tarp normalaus ir sportinio vairavimo režimo. Kiekvienas režimas subtiliai keičia variklio darbą. Normalus režimas veikia taip, kad automobilis važiuotų kuo efektyviau ir ekologiškiau, o sportinis leis vairuotojui džiaugtis visomis variklio suteikiamomis galiomis. Atitinkamai pasikeis ir vairo stiprintuvo darbas.

Už papildomą kainą siūlomas šildomas priekinis stiklas su beveik nepastebimais šildymo elementais – tai padarys „Ceed“ modelį puikiu kompanionu šaltais žiemos mėnesiais. Tai pirmas kartas, kai šis privalumas siūlomas „Kia“ modeliuose. Be to, bus siūlomas belaidis telefono kroviklis, šildomos bei ventiliuojamos priekinės ir galinės sėdynės

Naujo dizaino LED dienos priekiniai žibintai yra standartinės įrangos dalis. Anksčiau jie buvo siūlomi tik GT ir „GT-Line“ kompektacijoms ir buvo sumontuoti priekiniuose buferiuose. Dabar jie yra integruoti į priekinius žibintus. Už papildomą kainą bus siūlomi „Full LED“ priekiniai žibintai.

Papildomas „Ceed“ ECO paketas, kuriame yra aktyvūs aušinimo angų vožtuvai, kurie atsidaro arba užsidaro priklausomai nuo variklio temperatūros ir pagerina aerodinamiką bei mažina degalų suvartojimą. Be to šis paketas turi ir žemesnę pakabą bei dugno apsaugą, kartu su mažo pasipriešinimo riedėjimui „Michelin“ padangomis tai sumažina oro pasipriešinimą ir pagerina ekonomiškumą.

Be septynių standartinių saugos oro pagalvių, automobilio saugumą pagerina ir aktyvios vairavimo pagalbos sistemos, kurios padeda sumažinti avarijos riziką. Standartinės saugumo technologijos: „High Beam Assist” automatinės šviesos, „Driver Attention Warning” vairuotojo nuovargio nustatymo sistema, „Lane Keeping Assist and Forward Collision Warning with Forward Collision-Avoidance Assist” eismo juostos laikymosi ir priekyje esančios kliūties atpažinimo sistema su automatine stabdymo funkcija.

Tai bus pirmas „KIA“ automobilis, parduodamas Europoje, kuris turės „Lane Following Assist” sistemą, kuri yra „antro lygio“ autonominio vairavimo sistema. Ši sistema seka priešais važiuojantį automobilį ir automatiškai gali surasti vietą gretimose eismo juostose intensyvaus eismo sąlygomis. Sistema automatiškai nustato eismo juostos žymėjimą ir seka paskui priekyje važiuojantį automobilį. Sistema ne tik didina ar mažina automobilio greitį, bet ir pati gali vairuoti neiškrypstant iš savo eismo juostos. Ši sistema veikia važiuojant iki 130 km/h greičiu.

Papildomos sistemos – „Smart Cruise Control” automatinė greičio palaikymo kontrolė su galimybe sustoti ir vėl pradėti judėti, „Blind Spot Collision Warning” ir „Rear Cross-Traffic Collision Warning” sistemos padeda vairuotojui pastebėti kliūtį automobilio šonuose ir gale. „Smart Parking Assist” gali padėti automobilį pastatyti ankštoje aikštelėje, pėsčiųjų stebėjimo sistema perspėja apie į gatvę netikėtai išėjusį pėstįjį ir pastebėjus kliūtį priekyje, pati automatiškai gali pradėti stabdyti.

Kiekvienas „Ceed“ modelis turi elektroninę stabilumo sistemą VSM, kuri veikia kartu su ESC sistema.

Naujasis „KIA Ceed“ bus pradėtas gaminti antrą šių metų ketvirtį Žilina gamykloje Slovakijoje. Europos prekybos salonus automobilis pasieks taip pat antrą ketvirtį.
Visiems automobiliams bus suteikiama standartinė „KIA“ Europoje automobiliams suteikiama 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos