KIA planuose – prabangus keturduris sedanas ir „Golf GTI“ varžovas

Britų žurnalas „Autocar“ teigia, kad KIA kompanijos vadovybė priėmė sprendimą gaminti serijinius GT. Koncepcinė šio modelio versija buvo pristatyta Frankfurte, prieš dvejus metus.
„KIA GT Concept“ – 400 AG į galinius ratus
„KIA GT Concept“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Sedanas KIA

KIA viceprezidentas Soon-Nam Lee tvirtina, kad tokio automobilio norėtų ne tik JAV vairuotojai, bet ir europiečiai. „Planuojame gaminti šį automobilį. Suprantame, kad Europa taip pat norėtų šias mašinas matyti savo gatvėse, tačiau mūsų pagrindinis tikslas – JAV rinka“, – teigia vienas iš kompanijos vadovų.

2011-ųjų Frankfurto parodoje pristatytas sedanas turi 3,3 litro benzininį V6 variklį su priverstinio oro pripūtimo sistema. Gamintojo duomenimis motoras generuoja 390 AG ir daugiau nei 530 Nm. Visa ši jėga siunčiama į galinius varančiuosius ratus per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Gamintojo nuotr./Kia GT Concept
Gamintojo nuotr./Kia GT Concept

Britai atskleidžia, kad Pietų Korėjos automobilių koncernas savo planuose turi ir kitokių, pakankamai įdomių projektų. Pono Lee teigimu, dabar kompanija renka duomenis apie naująjį „Procee‘d GT“. „Suprantame, jog turime kaip reikiant padirbėti, jeigu norime konkuruoti su „Volkswagen Golf GTI“, tačiau jokių konkrečių sprendimų dar nepriėmėme“, – teigė KIA viceprezidentas.

Atstovas pridūrė, kad po kurio laiko KIA gali įsteigti visiškai atskirą diviziją, kurio paruošti automobiliai konkuruos su BMW M divizija arba „Audi RS“ linijos modeliais. Tačiau kol kas Korėjiečiai nieko konkretaus neatskleidžia, nes tai – tik migloti ateities planai.

Grįžtant prie KIA GT modelio, tikėtis jo debiuto specialistas nesiūlo anksčiau nei 2016-2017 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis