„Kia XCeed“ ir „Imagine by Kia“ įvertinti už dizainą

Miesto visureigis „Kia XCeed“ ir koncepcinis modelis „Imagine by Kia“ pelnė aukščiausius apdovanojimus prestižiniame dizaino konkurse „iF Design Award 2020“. Abu automobilius „Kia Motors“ kūrė suteikdamas daugiau laisvės dizaineriams ir planuodamas naująjį elektromobilių amžiaus markės įvaizdį, rašoma pranešime.
Imagine by Kia
Imagine by Kia / KIA nuotr.
Temos: 2 KIA „KIA Cee'd“

„Imagine by Kia“ pelnė prizą „Profesionalaus koncepto“ kategorijoje, o 2019 metais sėkmingai debiutavęs Europos rinkose miesto krosoveris „XCeed“ buvo apdovanotas bendroje „Produkto“ kategorijoje.

Dviguba pergalė prestižiniuose apdovanojimuose dar kartą parodė, kad automobilių dizaino kategorijoje Pietų Korėjos kompanija šiuo metu neturi sau lygių. Pirmąjį „iF Award“ apdovanojimą „Kia“ pelnė dar 2010 m. ir nuo tada kasmet sukūrė bent vieną aukščiausio įvertinimo vertą modelį.

2020 metais gauti apdovanojimai papildė „Kia“ turimą „iF Design Award“ trofėjų kolekciją iki 20.

„Kia“ siekia aukščiausios kokybės ir nori suteikti naujos, jaudinančios patirties savo klientams, – kalbėjo „Kia“ dizaino centro vadovas Karimas Habibas. – „XCeed“ ir „Imagine by Kia“ sukurti vadovaujantis šia nauja vizija. Nepaprastai didžiuojuosi, kad mūsų pastangas teigiamai vertina viso pasaulio klientai“.

„Imagine by Kia“ rodo naują kryptį

„Imagine by Kia“ koncepcinis modelis – vien elektra varomas ketverių durų lengvasis automobilis. Jis nėra orientuotas į vieną konkretų rinkos segmentą, svarbiausia jame – naujos kartos nulinės emisijos jėgainė. Ant abiejų ašių sumontuoti elektros varikliai suka visus keturis ratus, o energiją jiems tiekia žemai įrengta bevieliu indukciniu būdu įkraunama baterija.

„Imagine by Kia“ koncepcinio modelio debiutas įvyko 2019 metų Ženevos automobilių parodoje.

2020 metais „Kia“ ketina mažiau dėmesio skirti modeliams su vidaus degimo varikliais ir daugiau – nuline anglies dioksido emisija išsiskiriantiems elektromobiliams.

„Imagine by Kia“ taps vienu iš modelių, diktuojančių naujas standartus, o visiems žinomi, bet tuo pat metu naujai interpretuojami dizaino bruožai nepaliks abejingų.

„Kia XCeed“ tęsia sėkmės istoriją

„Produkto“ dizaino apdovanojimą pelnęs „Kia XCeed“ – tai naujos kartos miesto krosoveris, kuriame kompaktiško visureigio praktiškumas suderintas su sportišku hečbeko stiliumi ir dinamiškomis valdymo savybėmis.

Nors ir sukurtas kaip sportiška tradicinio visureigio alternatyva, naujasis krosoveris jam nenusileidžia praktiškumu – salono erdve ir bagažinės talpa.

Automobilį išskirtinai europiečiams kūrė Frankfurte (Vokietija) įsikūrusios „Kia“ dizaino studijos specialistai, įvairiose žemyno rinkose jis debiutavo antrą 2019 metų pusmetį. Pirmoje 2020-ųjų pusėje debiutuos ir pirmoji elektrifikuota šio modelio versija – įkraunamas hibridas.

„XCeed“ gavus trofėjų už dizainą jau visi keturi „Ceed“ gamos modeliai yra pelnę aukščiausius įvertinimus „iF Awards“ apdovanojimuose. Itin sėkmingi „Kia“ buvo 2019 metai, kai prizus pelnė penkerių durų „Ceed“ hečbekas, „Ceed Sportswagon“ universalas ir sportiškas „ProCeed“.

7298 paraiškos iš 56 šalių

„iF Design Award“ apdovanojimai pradėti rengti 1953 metais. Prestižiniu tarp tokio tipo konkursų laikomą renginį kiekvienais metais organizuoja seniausia nepriklausoma dizaino studija pasaulyje „iF International Forum Design“.

2020 metų apdovanojimams 7298 produktų paraiškas pateikė įmonės iš 56 skirtingų pasaulio šalių. Kiekvieną įvertino tarptautinė 78 dizaino ekspertų komisija.

„iF Design Award“ apima septynias kategorijas: „Produkto“, „Komunikacijos“, „Įpakavimo“, „Architektūros“, „Interjero dizaino“, „Paslaugų dizaino“ ir „Profesionalaus koncepto“. Nugalėtojai bus oficialiai pagerbti gegužės 4 dieną Berlyne vyksiančioje iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis