„Kia European R&D“ centre sukurta hibridinė sistema turi 48 V švino-anglies bateriją, kuri verčia mažą elektrinį varikliuką suktis tam, kad padidintų vidaus degimo variklio galią ir sumažintų emisijas. Sistemą kūrusi komanda vietoj ličio jonų baterijų pasirinko švino-anglies baterijas, nes jos nereikalauja aktyvaus aušinimo sistemos, yra daug lengviau perdirbamos ir efektyvesnės esant neigiamai temperatūrai.
„Kia“ „mild hybrid“ sistema kurį laiką automobiliui leis judėti varomam tik elektros variklio – kai važiuojama nedideliu greičiu ar tolygiai, o automobiliui lėtėjant, kaip ir daugelyje hibridinių sistemų, automobilio baterijos bus kraunamos.
Esant intensyvioms eismo sąlygoms ir važiuojant miesto gatvėmis emisijas padės mažinti ir „Start-Stop“ sistema. Dėl BSG sistemos (automobilio starteris – generatorius su varikliu sujungtas diržinės pavaros pagalba), kuri pakeičia įprastą generatorių, variklis užsiveda beveik be jokio garso ar vibracijos.
Baterija taip pat tiekia energiją elektriniam kompresoriui, kuris padidina sukimo momentą ir galią esant žemoms variklio apsukoms. Varomąją sistemą vystantys inžinieriai ateityje planuoja montuoti elektrinį kompresorių, kuris padėtų didesnio įprasto turbokompresoriaus darbui, kuris padeda išvystyti didesnę galią ir sukimo momentą, kai pakyla variklio apsukos. Mažesniuose modeliuose su paprastesne varomąja sistema naujoji hibridinė sistema gali būti diegiama ir be elektrinio kompresoriaus.
„Kia“ inžinieriai tikisi, kad naujoji hibridinė technologija padės sumažinti CO2 emisijas iki 15 proc., o elektrinis kompresorius padidins automobilio galią iki 20 proc. Naujoji varomoji sistema taip pat leis inžinieriams sumažinti transporto priemonės baterijos ir starterio dydį.
„Mild hybrid“ sistema bus pradėta diegti naujausios kartos „Kia“ dyzeliniuose ir benzininiuose modeliuose per ateinančius trejus metus.