Bulgarija pasirinkta neatsitiktinai – ji yra vargingiausia Europos Sąjungos narė, o darbo jėga ir mokesčiai čia vieni mažiausių Sąjungoje. Vadinasi, pasinaudodami pigia darbo jėga, kinai didžiojoje dalyje Europospardavinės „Great Wall“ automobilius be jokių importo mokesčių.
Tai nereiškia, kad Bulgarijoje pagaminti „Great Wall“ automobiliai galės būti nekokybiški. Anaiptol, EU įstatymai garantuoja, kad jos piliečiams būtų parduodami tik saugūs ir kokybiški automobiliai. Tam sukurta eilė saugumo (tokių kaip „EuroNCAP“) ir kokybės (ISO standartai) patikrų.
Gamyklos vadovai teigia, kad per tris-penkis metus čia bus gaminama eilė modelių skirtų europiečiams. Čia jau vyko bandomoji „Voleex C10“ ir „Steed 5“ automobilių gamyba. Šie automobiliai, tiesa parduodami tik Bulgarijoje, nuo praėjusių metų lapkričio parduoti už, atitinkamai, 30 ir 50 tūkst. Lt.
Nauja gamykla bus valdoma dviejų kompanijų – kinų „Great Wall“ ir bulgarų „Litex Motors“. Bahovitsos miestelyje pastatytos gamyklos atidaryme dalyvavo Bulgarijos premjeras Boyko Borisovas.
„Žengti į Europos rinką yra mūsų strategija“, – atidarymo šventėje susirinkusiems sakė „Great Wall“ kompanijos valdybos pirmininkas Wangas Fengyingas.