Kinai jau dabar dirba drauge su italais kurdami dizainą naujiems automobiliams ant senesnių SAAB platformų. Primename, prieš SAAB atitenkant „Spyker“, BAIC nusipirko licencijas gaminti senesnės kartos SAAB modelius – 93 ir 95.
Dar 2009 metų viduryje „Pininfarina“ kompaniją valdanti Pininfarina šeima pradėjo dairytis į didelius investuotojus. Iškart sulaukta susidomėjimo iš kinų „Brilliance“, „Anhui Jianghuai Automotive“, indų „Mahindra“, „Bajaj Auto“ ir Kanados giganto „Magna“.
Nepaisant tokio didelio susidomėjimo, Pininfarina šeima neskuba apsispręsti ir laukia geriausio pasiūlymo. Tuo tarpu pirmąjį BAIC ir „Pininfarina“ bendro darbo vaisių tikimės pamatyti artimiausiose automobilių parodose. Gal ir kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos parodoje.