Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kinai sukūrė traukinio, kuris įlaipina ir išlaipina keleivius nesustodamas, koncepciją

Jei taip traukiniai važiuotų nesustodami beveik niekada (tik galinėse maršruto stotelėse)? Paimdami keleivius taip, kad negaištų laiko lėtėjimams, sustojimams ir įsibėgėjimams stotyse? Kaip tik tokią revoliucinę geležinkelio transporto koncepciją pradėjo plėtoti kinų dizaineris Chenas Jianjunas.
Nesustojantis traukinys
Nesustojantis traukinys / Kadras iš vaizdo siužeto

Jos esmė tokia. Keleiviai nesustojančio greitojo traukinio laukia ne perone, o specialiame vagone, kuris iškeltas į orą taip, kad būtų kaip tik virš traukinio „lubų“. Pro stotį pravažiuojantis traukinys ant savo stogo paima jo laukiantį specialų vagoną su keleiviais, o stotyje palieka ant stogo vežtą specialų vagoną su išlipti toje stotyje norinčiais keleiviais.

Iš paimto specialaus vagono keleiviai laipteliais nusileidžia į įprastus vagonus ir keliauja iki reikiamos stoties, kur lipa atgal į specialųjį vagoną ant traukinio stogo – šis vagonas bus paliktas stotyje, kad keleiviai galėtų išlipti.

Kam to reikia? Naujienos pabaigoje publikuotame vaizdo siužete kinų kalba pasakojama, kad, pavyzdžiui, kelionės iš Pekino į Guandžou metu greitasis traukinys turi sustoti apie 30 kartų. Kiekvienas sustojimas trunka apie 5 min. – kol keleiviai išlipa ir sulipa. Kiek laiko ir energijos būtų sutaupyta, jei stoviniuoti nereikėtų? Stabčiojimai stotyse kelionę prailgina... 2 val. 30 min.

Kol kas diskutuojama, kokią reikėtų įrengti nusileidimo/pakilimo iš specialaus vagono į įprastus vagonus sistemą, mat laiptai netinka neįgaliesiems. Tačiau pats keleivių įlaipinimo/išlaipinimo principas, nors Kinijoje pristatytas prieš trejus metus, ko gero, išties įdomus.

VIDEO: Nesustojantis traukinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos