Trečiosios kartos „Porsche Cayenne“ pasaulinė premjera: kas naujo dizaine ir važiuoklėje?

Kinijoje, Šanchajaus automobilių parodoje, pirmiesiems „Porsche“ gerbėjams pristatytas naujasis, trečiosios kartos „Cayenne“ modelis.
Trečios kartos Porsche Cayenne (2023)
Trečios kartos Porsche Cayenne (2023) / Gamintojo nuotr.

Vienas populiariausių sportinių visureigių pasižymi reikšmingiausiais atnaujinimais ir papildymais koncerno istorijoje. Patobulintas dizainas ir galingesnė variklių gama naująjį „Cayenne“ modelį išryškina kaip sportiškiausią automobilį savo segmente.

„Porsche“ pristatytas modelis debiutuoja su skaitmenine ekrano ir valdymo koncepcija, nauja važiuoklės technologija bei inovatyviomis technologijomis. Automobilyje įmontuoti „HD Matrix LED“ priekiniai žibintai, visiškai nauja oro kondicionavimo sistema ir pirmą kartą „Cayenne’’ istorijoje – pasirinktinai integruojamas keleivių ekranas.

Didžiausias dėmesys – vairuotojui

Naujasis „Porsche Cayenne“ kiekvienam suteiks dar daugiau patogumo ir komforto – nesvarbu, sėdinčiam už vairo, ar keleivio vietoje. Integruota visiškai atnaujinta ekrano ir valdymo koncepcija leidžia dar patogiau ir saugiau valdyti automobilį tiek mieste, tiek užmiesčio kelyje.

Naujajame modelyje visi būtiniausi valdikliai sutelkiami aplink vairą. Pavyzdžiui, automatinės pavarų dėžės svirtis įkomponuota dešinėje pusėje prie pat vairo. Tuo tarpu atnaujinto dizaino centrinėje konsolėje išsidėsčiusios vietos daiktadėžėms ir dideliam oro kondicionieriaus valdikliui, dar labiau išryškinančiam „Porsche“ interjerą savo elegantišku juodo skydelio dizainu.

Pirmą kartą „Porsche“ automobilyje – plačiai skaitmenizuotas 12,6 colių lenktas valdymo ekranas su patobulintomis ryšio funkcijomis. Vairuotojai ir keleiviai jo pagalba galės valdyti daugybę važiavimo ir komforto funkcijų. Naujiena ir pasirinktinai integruotas 10,9 colio ekranas keleivio pusėje, kuriame galima valdyti navigaciją ar sekti naujienas. Speciali folija užtikrina, kad ekranas nebūtų matomas iš vairuotojo pusės.

Atnaujintas dizainas, naujoviška apšvietimo technologija

Naujasis „Cayenne“ turi ypač išraiškingą išvaizdą. Automobilio plotį dar labiau pabrėžia žibintai, o naujo dizaino variklio dangtis ir priekis su stipriau išlenktais sparnais dar labiau sustiprina sportinį įvaizdį. Naujasis modelis dar labiau prisitaiko prie kiekvieno indvidualių pasirinkimų – spalvų paletė išplėsta trimis naujais atspalviais, siūlomas platus ratų asortimentas.

Taip pat automobilyje įmontuoti „HD Matrix LED“ priekiniai žibintai, leidžiantys vairuotojui dar geriau matyti, tačiau neakinantys priešpriešinių transporto priemonių. Inovatyvi apšvietimo technologija užtikrina didesnį komfortą ir saugumą.

„Porsche Cayenne“ taip pat pasižymi oro kokybės sistema. Naudodama nuspėjamuosius navigacijos duomenis, aptinka artėjančius tunelius ir automatiškai įjungia oro recirkuliaciją. Įdiegtas jonizatorius pašalina iš oro daugybę mikrobų ir teršalų, kas itin svarbu vaikams ir alergiją turintiems žmonėms.

Be to, „Porsche“ vairuotojai gali naudotis optimizuotomis pagalbos sistemomis – tokiomis kaip greičio ribotuvas, kelio linijų pagalbinė priemonė. Tai dar labiau padeda vairuotojui kasdieniniame kelyje.

Didesnis diapazonas tarp važiavimo komforto ir našumo

Naujasis „Cayenne“ pasižymi reikšmingiausiais atnaujinimais koncerno istorijoje. Nauji amortizatoriai su dviejų vožtuvų technologija leidžia optimaliai važiuoti bet kokiame kelyje ar situacijoje – pastebimai pagerina patogumą, automobiliui važiuojant lėtu greičiu, taip pat valdymo dinamiškumą nuokalnėje ar posūkio metu.

Vairavimo patirtį galima papildomai pagerinti naudojant naują adaptyvią pneumatinę pakabą su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija. Dėl minkštos pakabos charakteristikos, stabilizuojama transporto priemonė ir supaprastinamas valdymas tiek kelyje, tiek bekelėje. Kartu prisitaikanti pneumatinė pakaba pagerina vairavimo tikslumą ir našumą bei sumažina kėbulo judesius dinamiškose vairavimo situacijose.

Didesnė galia ir atstumas iki 90 kilometrų vienu įkrovimu

Europoje naujasis „Cayenne“ debiutuoja su trimis skirtingomis variklių versijomis. „Porsche“ sukurtas galingas 4,0 litrų V8 biturbo variklis išvysto 349 KW (474 AG) galią ir 600 Nm maksimalų sukimosi momentą. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 273 km/val. greitį.

Kartu su naujuoju modeliu, į „Cayenne“ pasaulį ateina ir optimizuotas trijų litrų V6 turbo variklis, išvystantis 260 kW (353 AG) galią ir pasiekiantis 500 Nm sukimosi momentą. Tai yra 10 kW (13 AG) ir 50 Nm daugiau nei pirmtakas.

6 cilindrų variklis yra laikomas „Cayenne E-Hybrid“ jėgos agregato pagrindu. Nuo šiol jis dar galingesnis – bendra galia padidėja iki 346 kW (470 AG). Automobiliuose įrengtas aukštos įtampos akumuliatorius, kurio talpa, priklausomai nuo įrangos lygio, gali siekti nuo 17,9 kWh iki 25,9 kWh. ir vienu įkrovimu įveikti iki 90 km. (pagal WLTP). Nepaisant padidėjusios baterijos talpos, naujas 11 kW galios įkroviklis, naudodamas tinkamą maitinimo šaltinį, automobilio įkrovimo laiką sutrumpina iki puse valandos, o kelionės metu optimizuoti e-hibridiniai vairavimo režimai padidina transporto priemonės efektyvumą.

Naujojo „Cayenne“ kaina su išplėstine standartine įranga prasideda nuo 91 000 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis