Naujuose autobusuose įdiegta apsauga nuo keleivių prispaudimo, LED šviestuvai, tonuoti stiklai, kondicionieriai. Reguliuojamas šildymas veiks tiek salone, tiek vairuotojo kabinoje, o išskirtinė išorinių veidrodžių sistema vairuotojui leis matyti gerokai didesnį plotą šalia autobuso. Saugumą užtikrins 6 vaizdo stebėjimo kameros – 4 viduje ir 2 išorėje.
„Šie autobusai yra žemagrindžiai, tad jais patogu keliauti vyresniems miestiečiams bei šeimoms su mažais vaikais. Autobusuose įrengtos specialios rampos keleiviams su judėjimo negalia“, – sakė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
12 metrų ilgio autobusuose „Temsa Avenue“ telpa 109 keleiviai, iš jų 29 gali sėdėti. Erdvūs autobusai net 3,2 metrų aukščio, tad važiuoti jais bus patogus net ir aukščiausiems keleiviams. Autobusas pritaikytas dirbti įvairiausiomis oro sąlygomis – nuo -35ºC iki +40ºC temperatūros sąlygomis.
„Įsigyti autobusai – dyzeliniai, todėl rinkomės išperkamąją jų nuomą. Pastaruoju metu pasaulyje atsiranda vis naujos technologijos, populiarėja elektriniai, hibridiniai, vandeniliniai autobusai. Pasibaigus šešių metų terminui, galėsime autobusus išsipirkti arba grąžinti gamintojui. Hibridiniai autobusai ne tik taupys degalus, bet ir mažiau terš aplinką. Tikimės, jog konkurse dalyvaus 3-4 įmonės, kurios galės pasiūlyti geriausius variantus“, – sakė M.Grigelis.
Praėjusių metų spalį pasirašyta 29,4 mln. eurų vertės kontraktas, pagal kurį bus pagaminti ir į Kauną pristatyti 85 nauji „Solaris“ troleibusai. Iki metų pabaigos planuojame gauti visus 85. Jie pakeis visus senuosius „Škoda“ markės troleibusus.
Visi troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, bus žemagrindžiai. Troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Keleivių salone ir vairuotojo darbo vietose įrengta kondicionavimo, vėdinimo ir šildymo sistema.
Naujuose troleibusuose durų uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai, jos automatiškai atsidarys. Visuose troleibusuose bus sumontuotas antialkoholinis variklio užraktas (su alkoholio matuokliu, sujungtu su variklio paleidimo mechanizmu ir galinčiu užblokuoti variklio paleidimą, jeigu į jį pučiamame ore alkoholio koncentracija viršija numatytąją).
Per metus „Kauno autobusai“ perveža apie 77 mln. keleivių. Kaune taip pat kursuoja 79 maršrutiniai taksi. Bendra autobusų ir troleibusų metinė rida siekia 22 milijonus kilometrų.