Dažniau Oslo ir Gariūnų gatvėmis į vieną ar kitą pusę važiuojantys vairuotojai nuolat keiksnoja Gariūnų tiltą. Eismas juo iš trijų eismo juostų susiaurėja iki dviejų, tad spūstys čia – įprastas dalykas.
Vietos yra, eismo juosta neįrengta
Socialiniuose tinkluose pasigirdo svarstymų, kas buvo tie architektai, suplanavę eismą šioje vietoje taip, kad iš abiejų pusių susidaro vadinamieji butelių kakliukai – sumažėja eismo juostų skaičius. O automobilių čia tik daugėja, nesumažės jų skaičius ir pabaigus vakarinį aplinkkelį, kuris Oslo gatvę sujungs su Ukmergės plentu.
Vairuotojai miestui net siūlo išeitis, ką galima būtų šioje vietoje padaryti. Esą ant tilto tikrai užtektų vietos trims eismo juostoms. Leidžiantis nuo Gariūnų kalno – irgi, tad važiuojant miesto link ir iš jo telieka nedidelės atkarpos abiejose Oslo gatvės pusėse, kur gatvę reikėtų platinti.
Pokyčiai – pavasarį
Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius užtikrina, kad jau pavasarį bus imtasi šios probleminės sostinės vietos.
„Šiuo metu Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu yra projektuojamos papildomos greitėjimo ir lėtėjimo eismo juostos abiem kryptimis Oslo gatvėje nuo vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų gatvės, įrengiant papildomas juostas minėtoje atkarpoje“, – teigė vicemeras.
L.Kvedaravičius pritaria vairuotojų nuomonei, kad ant Gariūnų tilto esančios saugos juostos yra tinkamos eismui, todėl jos taps papildomų greitėjimo juostų tęsiniais. „Tikimės, kad atsiradusios papildomos eismo juostos gerokai padidins transporto priemonių pralaidumą“, – kalbėjo Vilniaus mero pavaduotojas.
Naujienų Vilniaus miesto savivaldybė turi ir dviratininkams bei pėstiesiems, keliaujantiems šia gatve. Kartu su papildomomis eismo juostomis čia taip pat bus įrengti beveik kilometro ilgio ir 2,5 m pločio pėsčiųjų bei dviračių takai.