Naujasis „Lexus Service“ pastatytas ir įrengtas pagal šiuolaikines „Lexus“ koncepcijos gaires, stengiantis, kad servisas būtų patrauklus ir patogus klientams, bei kuo aiškiau atspindėtų įmonės viziją. Lankytojų laukia ne tik specialiai įrengta aptarnavimo zona, bet ir poilsio erdvė.
Iki šiol Lietuvoje buvo dvi įgaliotosios „Lexus“ atstovybės: Vilniuje ir Kaune. Tad pajūrio gyventojams, vairuojantiems šio ženklo automobilius, artimiausias servisas buvo už 200 kilometrų. „Lexus Service“, įsikūręs Klaipėdoje, yra trečioji įgaliota „Lexus“ aptarnavimo vieta Lietuvoje.
UAB „Solorina“ generalinis direktorius Darius Bartkėnas teigia, kad Klaipėdos regione yra labai daug potencialių „Lexus“ klientų. „Atidarius oficialų servisą Klaipėdoje, klientai turės galimybę pasinaudoti profesionalia automobilių priežiūra arti gyvenamosios vietos. Tai bus kur kas patogiau, nei vykti kelis šimtus kilometrų“, – teigia. D. Bartkėnas.
„Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorg džiaugiasi, kad „Lexus“ aptarnavimas Lietuvoje plečiasi. „Mūsų prekės ženklui yra labai svarbus profesionalus klientų aptarnavimas, tad atidarius oficialų servisą Klaipėdoje yra prisidedama prie bendro „Lexus“ įvaizdžio.“
„Lexus“ kelionės istorija prasidėjo 1989 metais sukūrus du prabangius sedanus. Šis startas įpareigojo prekės ženklą siekti tobulumo. Nuo to laiko „Lexus“ stipriai išsiplėtė ir net 90 šalyse esantiems klientams siūlo automobilius, išsiskiriančius prabanga. Šiuo metu „Lexus“ vizija yra tapti prekės ženklu, kuriančiu drąsius dizainus, vaizduotę aplenkiančias technologijas bei siekiančiu įkvepiančių rezultatų.