Klaipėdos savivaldybė kartą per metus peržiūrėti pagrindinius viešojo transporto sistemos rodiklius.
„Paaiškėjo, kad šioje sistemoje atsiranda skylė beveik 1,8 mln. Lt. Paruošėm, kelis variantus, kaip tą skylę užlopyti“, – teigė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė.
Vienas iš variantų – skirti tikslinę 1,8 mln. Lt dotaciją iš savivaldybės kišenės ir šitaip panaikinti galimą minusą.
Kitas būdas – branginti visų bilietų rūšių tarifus 5-9 proc. Tačiau specialistai išsyk įvertino, kad pasirinkus šį būdą, sumažėtų keleivių srautas. Kartu išaugtų ir kompensacijoms reikalingų išlaidų dalis maždaug 800 tūkst. Lt.
Trečiasis būdas, kuris valdininkams pasirodė priimtiniausias, – didinti miesto autobusų popierinių bilietų tarifus 20 ct, nekeičiant terminuotų ir elektroninių kartinių bilietų kainų.
Dabar spaudos kioskuose popierinį bilietą galima įsigyti už 2 Lt. Autobusuose toks bilietas kainuoja 2,4 Lt. Esą priėmus šį sprendimą pavyktų sumažinti keleivių, perkančių popierinius bilietus skaičių, daugiau kas rinktųsi elektroninius bilietus. Tokia yra ir „Klaipėdos keleivinio transporto“ strategija – žmones skatinti rinktis elektronines korteles.
Toks sprendimas, anot „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktoriaus Gintaro Neniškio, leistų apsaugoti jautriausių socialinių sluoksnių keleivius, padidinti pajamas, sumažinti bilietų gamybos ir administravimo sąnaudas, pagerinti apskaitą.
Dėl bilietų branginimo dar turi apsispręsti miesto politikai.