Klaipėdoje – rūpestis dėl senų reklamomis apklijuotų ir numestų mašinų

Klaipėdoje suaktyvėjo originalų reklamos būdą sugalvoję verslininkai, o valdininkai nesugalvoja, kaip juos galėtų pažaboti.
Klaipėdos Šiaurės prospekte neseniai pastatyta dar viena reklamomis apklijuota mašina mieste.
Klaipėdos Šiaurės prospekte neseniai pastatyta dar viena reklamomis apklijuota mašina mieste. / A.Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Uostamiesčio gatvėse vėl atsirado ne pirmos jaunystės automobilių, apklijuotų reklama. Dažniausiai: „Autosupirkimas“ arba „Superkame automobilius“. Tokios mašinos paliktos prie judrių gatvių, pavyzdžiui, Šiaurės prospekte įvažoje į būsimą keliuką ar prie prekybos centrų.

Ketvirtadienį Klaipėdos savivaldybėje surengtas pasitarimas dėl reklaminių ir apleistų automobilių užimamų stovėjimo vietų kontrolės.

Kaip teigė Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas, diskutuota ne tik apie senus ir vietą kiemuose užimančius automobilius.

„Prieš kelerius metus ėmėmės kontrolės, dabar pabandėme peržvelgti situaciją. Centre, kur apmokestintas automobilių statymas, problemos nėra. Gyvenamuosiuose rajonuose kiek kitaip. Net anekdotą prisiminime, kaip skambino vienas gyventojas ir pranešė apie kieme mėnesių mėnesiais stovintį automobilį. Klausiame, ar jis tvarkingas, padangos visos. Tvarkingas, sako. Kitą dieną vėl tas žmogus skambina ir pasakoja apie mašiną supjaustytomis padangomis“, – vieną atsitikimą atpasakojo vicemeras.

Susirūpinta ir mieste atsiradusiais automobiliais, apklijuotais reklama ir paliktais matomose vietose. Pavyzdžiui, Mokyklos gatvėje netoli Trinyčių tvenkinio.

„Teisės aktai nereglamentuoja užrašų ant automobilių kaip reklamos. Nebent ant to automobilio būtų užkeltas koks objektas ar plakatas. Paprastai tos mašinos pastatytos nepažeidžiant jokių taisyklių ir mes negalime jų bausti“, – apgailestavo A.Šulcas.

Anot jo, dar bus peržiūrėta, ar tikrai visos šios apklijuotos mašinos stovi leistinose vietose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis