„Knygų mugės“ lankytojus stovėjimo aikštelėje pasitinka „purvo vonios“: kokios alternatyvos?

Jau 18-ą kartą vykstantį „Knygų mugė“ į parodų centrą „Litexpo“ vėl sutraukė tūkstančius lankytojų. Kaip ir anksčiau, taip ir dabar, lankytojai automobilius priversti palikti stovėjimo aikštelėje, kuri primena bekelės varžybų trasą.
Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas
Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas / 15min / Dainiaus Cuberos nuotr.

Važiuojant tvarkingai ir apdairiai aplenkiant pavojingiausias vietas, galimybės įklimpti tikrai nėra. Tačiau automobilio ESP sistema, signalizuojanti, kad ratai buksuoja, veikė dažnai. Be to, po tokio pasivažinėjimo ne pro šalį užsukti ir į automobilių plovyklą.

Tiesa, ne visos stovėjimo vietos yra purve – lankytojai automobilius palieka kelkraščiuose ant gatvės arba asfaltuotoje aikštelėje. Bėda ta, kad vietų kiekis šiose teritorijose yra labai ribotas.

Kaip 15min papasakojo „Litexpo“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis, problemų dėl purvu nuklotos aikštelės kol kas nekilo – vairuotojai nors ir apsitaško automobilius, tačiau neįklimpsta:

„Purvo tikrai yra, tačiau dėl to didelių problemų nekilo – vairuotojai tame purve neklimpsta, todėl automobilių spūstys nesusidaro“.

Alternatyva purvui

Andrius Petraitis taip pat teigia, kad norinčius parodą aplankyti švariais batais ir nesipurvinant automobilio, galima pasinaudoti dviem alternatyvomis:

„Nuo Katedros kursuoja trys nemokami autobusai, kurie lankytojus iki parodų rūmų „Litexpo“ veža kas 20 minučių. Autobusai sustoja asfaltuotoje aikštelėje ir paleidžia keleivius prie įėjimo“.

„Litexpo“ atstovas taip pat tikina, kad taksi įmonė „Jazz Express“ keleivius iš bet kurio taško Vilniuje į parodų centrą veža su 10 procentų nuolaida.

Situacija netrukus keisis

Parodų ir konferencijų centras „Litexpo” šį mėnesį skelbs konkursą šalia esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms asfaltuoti. Planuojama, kad pabaigus aikštelių sutvarkymo darbus, jose automobilių stovėjimo vietų padaugės nuo 400 iki 900.

15min / Dainiaus Cuberos nuotr./Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas
15min / Dainiaus Cuberos nuotr./Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas

„Per metus „Litexpo“ sulaukia apie 3 tūkst. įvairių renginių dalyvių ir daugiau kaip 350 tūkst. lankytojų. Mes pritraukiame didžiausias Baltijos regiono parodas ir tarptautinius renginius, o žvyro aikštelės nėra mus tenkinanti „vizitinė kortelė”. Projektą įgyvendinus jau didžiųjų rudens parodų – „Baldai“, BAF – dalyviai bei lankytojai pajus asfaltuotų automobilių stovėjimo aikštelių privalumus“, – sako „Litexpo“ generalinis direktorius Mindaugas Rutkauskas.

Jo teigimu, šiuo metu yra paskelbtas rangos darbų techninių specifikacijų projektas, o po savaitės tikimasi skelbti rangovo konkursą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Automobilių stovėjimo aikštelės vaizdai
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Automobilių stovėjimo aikštelės vaizdai

„Tikimės, kad konkurso metu atrinktas rangovas 1,5 hektaro plotą išasfaltuos per vasarą. Būdami savo srities lyderiai norime užtikrinti visą paslaugų spektrą ir patogumą savo klientams. Nors vis dar išlieka neapibrėžtumas dėl planuojamo statyti tilto per Nerį, nes ir nuo jo priklauso aikštelių išdėstymas, ilgiau delsti nebegalime. Projektuosime automobilių stovėjimo aikšteles, taikydamiesi prie įvairių galimų būsimo tilto variantų“, – teigia M. Rutkauskas.

„Litexpo“ konkursą laimėjęs rangovas privalės ne tik asfaltuoti aikšteles, tačiau ir sutvarkyti šaligatvių dangą, suprojektuoti apšvietimą, įrengti kritulių nuotėkų sistemą, numatyti apželdinimo sprendimus. Be to, naujosios aikštelės turės būti pritaikytos žmonių su negalia reikmėms.

Planuojamos investicijos į projektą paaiškės būsimiems konkurso dalyviams pateikus komercinius pasiūlymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis