Daugiausiai miestų gatvėmis važinėjantys vairuotojai, rinkdamiesi automobilį, susiduria su logiška dilema - ar reikia nuolat visais ratais varomo automobilio, jeigu užmiesčio kelių kelionių maršrutuose beveik nėra? Visos „All Wheel Drive“ galimybės savo balsus atiduoda būtent „už“ saugesnius, tiksliau valdomus ir lengviau prognozuojamus automobilius. Tačiau „Symmetrical AWD“ išgarsėję „Subaru“ automobiliai vairuotojų pagyrų nusipelnė ne tik už realų pranašumą sudėtingose eismo situacijose.
Elektroninių sistemų privalumai
Bene didžiausia pastarųjų metų „Subaru“ naujovė – tai „EyeSight“ sistema. Daugybę įvertinimų už inovatyvumą ir kokybę pelniusi sistema, kaip standartinėm įranga montuojama visuose „Outback“ modeliuose, atskiria žmones nuo stovinčių kliūčių. Jeigu jūsų greitis neviršija 30 km/val., automobilis, užfiksavęs kliūtį, sustos arba pristabdys. Sutikite, kad žiemos keliuose, kai spūstys miestų gatvėse yra neprognozuojamos, o gatvėse, ypač artėjant šventinio šurmulio metui, vis daugėja skubančių ir išsiblaškiusių vairuotojų, toks papildomas elektroninis pagalbininkas – puikus vairuotojo asistentas. Sistema primins, kad aplinkui yra potencialių kliūčių, įvertins, koks atstumas skiria, ir paprašys elgtis apdairiai.
Stabdžių veikimą, judėjimo vektorius ir automobilio slydimą „Subaru AWD“ automobiliuose irgi valdo išmanių jutiklių visuma. Tačiau skirtingai nuo dažno kito gamintojo įvairiomis santrumpomis vadinamų sistemų, „Subaru“ turi vieną neginčytiną kozirį – visos sistemos veikia drauge su nuolat varomais visais ratais. O rudenį bei žiemą (aišku, ir kitais metų laikais – taip pat) – tai solidus privalumas.
Tvirtas kėbulas
„Subaru“ automobilius gaminantis Japonijos koncernas daug metų dirba ir aviacijos pramonėje. Todėl nieko stebėtino, kad „Subaru“ automobilių kėbulai turi ir dar vieną išskirtinę savybę: jie yra ypatingai tvirti.
Apie incidentus, kuriuose realiai nukenčia automobiliai, kalbėti nesinori. Tačiau geležis – ne didžiausia vertybė, svarbu, kad saugūs liktų žmonės. O „Subaru“ automobilio kėbulo konstrukcija tokia, kad incidentų atveju apsaugotų nuo deformacijos ir sugertų smūgio jėgą pagrindinėse kėbulo vietose. Todėl ne veltui net ir griežčiausiuose saugumo testuose visi „Subaru“ modeliai pastaraisiais metais pelnė aukščiausius įvertinimus. Australijos ugniagesiai gelbėtojai jau prieš keletą metų „Subaru“ automobiliams buvo skyrę neoficialų „Tvirčiausio kėbulo“ apdovanojimą: rimtuose eismo įvykiuose, į kuriuos būdavo kviečiamos gelbėtojų tarnybos, būtent šio Japonijos gamintojo automobiliai būdavo sunkiausiai pjaustomi specialia įranga – realios situacijos tik patvirtina, kad „Subaru“ saugo keleivių gyvybes.