Dėl šios priežasties skiriasi ir automobilių pasiūla. Vienais logotipais dabinami ir miesto hečbekai, ir komerciniai mikroautobusai, ir pikapai. Kitais – tik išskirtiniai, prabangūs sedanai ar visureigiai. „Alfa Romeo“ – ir itin greiti, į maksimalų vairavimo malonumą orientuoti sportiniai sedanai „Giulia“, ir kompaktiniai bei vikrūs hečbekai „Giulietta“.
„Alfa Romeo“ niekada netaikė į masinį, kiekvieną rinkos segmentą užkaišantį produktą. Tačiau kiekvieną dieną didėja klientų grupė, kuri vertina kitas markės savybes – istoriją, išskirtinį dizainą, sportiškumą, „Formulės 1“ komandą“, – teigia „Alfa Romeo“ pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Principas nesikeičia jau 100 metų
„Alfa Romeo" šiuo metu gamina tris modelius: hečbeką „Giulietta", sedaną „Giulia" ir krosoverį „Stelvio", dar keli modeliai – sedanai bei krosoveriai – bus pristatyti artimiausiais metais. Nemažai „Alfa Romeo“ premium segmento konkurentų savo gamoje turi po kelias dešimtis automobilių – tie patys modeliai turi kelis kėbulo tipus, skirtingo ilgio ratų bazes, tačiau italai apie tai net nesvarsto. Priežastys – tos pačios kaip ir prieš daugiau nei 100 metų, kai tik prasidėjo šio gamintojo istorija.
„Tos priežastys – išskirtinis dizainas, sportiškumas ir kokybė. „Alfa Romeo“ automobilių nesupainiosi su kitais – jų forma, žibintai, ratai kitokie nei daugelio. Siekiant užpildyti visas rinkos nišas, šį principą reikėtų paaukoti. Norint automobilį išbandyti, tinkamai sureguliuoti kiekvieno mechanizmo veikimą, reikia atlikti labai daug testų įvairiausiomis sąlygomis. Štampuojant vieną modelį po kito, nuodugnūs testai neįmanomi. Net sedano ir universalo valdymo savybės skiriasi dėl kitokio svorio paskirstymo, aerodinamikos“, – pasakoja A. Ardzevičius.
Šį principą geriausiai įrodo rezultatai. „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ yra greičiausias sedanas Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje (vieną ratą įveikė per 7 min. 32 sek.), o „Stelvio Quadrifoglio“ – greičiausias SUV (7 min. 51,7 sek.). „Alfa Romeo“ sedanas Niurburgringe pademonstravo geresnį vieno rato įveikimo laiką nei tokie modeliai kaip „Porsche Carrera GT“ ar „Ferrari 458 Italia“, o itališkas SUV aplenkė „Lamborghini Gallardo LP 560-4“ bei „Aston Martin V12 Vantage S“.
Jei „Alfa Romeo“ pristatys universalą, pirmasis jo tikslas bus toks pat: tapti greičiausiu universalu Niurburgringo trasoje. Tokį patį tikslą turės ir naujas hečbekas, ir kompaktinis SUV.
Sportiška ir elektrinė ateitis
„Alfa Romeo“ gamoje po pertraukos šio dešimtmečio pradžioje vyksta daug naujovių. Pristatytas „Giulia“ sedanas pažymėjo grįžimą prie tradicinės komponuotės – variklio priekinėje dalyje ir galinių varančiųjų ratų.
Po metų buvo pristatytas pirmasis istorijoje „Alfa Romeo“ SUV – „Stelvio“. Praėjusioje Ženevos automobilių buvo pristatytas koncepcinis krosoveris „Tonale“. Tai – mažesnis už „Stelvio“ SUV, kuris, planuojama, bus pirmasis „Alfa Romeo“ modelis su hibridine jėgaine ir pirmasis elektromobilis.
Sportiškumo elektra varomi modeliai turi dar daugiau – jie įsibėgėja greičiau, o svorio centrą galima koncentruoti į patį automobilio dugną. Jau šiandien vyksta įvairios elektromobilių varžybos, o pasaulio ralio kroso čempionate „World RX“ nuo 2021 m. turėtų varžytis tik elektriniai modeliai, tad „Alfa Romeo“ taip pat žengia šia kryptimi.
Nedidelis krosoveris turėtų būti pirmasis hibridinis bei visiškai elektrinis „Alfa Romeo“ modelis, o 2020 m. planuojamas ir visiškai naujo galinius varančius ratus turinčio hečbeko pasirodymas.
„Alfa Romeo“ sportiniams kupė automobiliams 4C ir 8C taip pat ruošiami įpėdiniai. GTV su hibridine platforma pasieks daugiau nei 600 AG bei turėtų būti panašus į „Giulia“ kupė. Sportinio 8C įpėdinio galinius ratus varys benzininis variklis, o priekinius – elektrinis, bendra sistemos galia bus didesnė nei 700 AG.
Tai – automobiliai, kurie bus pristatyti tik po kelerių metų, tačiau tam tikros jų dalys bandomos jau dabar ir ruošiamasi jų debiutui rinkoje, rekordams Niurburgringe ir aukštoms vietoms patikimumo ataskaitose.